Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان میبد گفت: با توجه به عدم تمکین برخی بهره برداران به مسئولیت های خود و استخراج بی ضابطه و بی رویه از معادن، لازم است کلیه دستگاه های ذی ربط به منظور جلوگیری از این تخلفات و حفظ زیرساخت های راه شهرستان، وارد میدان شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رضا حسین زاده با اعلام خبر آغاز مرمت خرابی ها و لکه گیری راه های شهرستان میبد، اظهار کرد: در پی استفاده بی رویه معادن از راه های شهرستان و خرابی های ایجاد شده، در ادامه سلسله اقدامات دوره ای نگهداری راه ها به موازات کنترل های تناژ کامیون های حامل بار صنایع و معادن، مرمت موضعی و لکه گیری خرابی ها در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین زاده افزود: در همین راستا خرابی های آسفالت محور درین، کمربندی شرقی و غربی، محور مزرعه کلانتر شهیدیه، یزد – میبد، حدفاصل پل شهید سلیمانی تا میدان خامنه ای و میبد - ندوشن تا فولاد و خرابی های مسیر از فولاد میبد تا نیوک و ندوشن در حال انجام است.

وی تأکید کرد: با توجه به افزایش استخراج معادن شهرستان به خصوص در منطقه درین و ندوشن و استفاده بی رویه و بعضاً خارج از ضابطه بسیاری از معادن و شدت بسیار بالای خرابی ها امکانات و ظرفیت اداره راهداری شهرستان جهت نگهداری، کنترل تناژ و مرمت خرابی ها به تنهایی پاسخ گو نیست.

 وی خاطرنشان کرد: عدم تمکین برخی بهره برداران به مسئولیت های خود نسبت به حفظ و نگهداری راه ها، عدم رعایت تناژ و سایر قوانین و مقررات، خرابی های بسیار گسترده ای در سطح راه های شهرستان در حال شکل گیری است.

این مسئول تصریح کرد: بنابراین لازم است کلیه دستگاه های ذی ربط شامل فرمانداری، بخشداری ها، شهرداری ها، دهیاران، اداره سمت، منابع طبیعی و... با همراهی و هم افزایی، زیرساخت راه های شهرستان را که متعلق به تمامی مردم و سرمایه ملی این کشور است را دریابند.

حسین زاده اضافه کرد: شایسته است بخشداران و فرماندار در راستای تأمین اعتبار لازم جهت مرمت و بهسازی اساسی راه های شهرستان مساعدت لازم به عمل آورند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: زیرساخت راه ها رضا حسین زاده استخراج معادن یزد محور یزد میبد راه های شهرستان خرابی ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۰۶۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها راه برای جلوگیری از درگیری در فلسطین اشغالی، تقسیم اراضی است

 «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز یکشنبه گفت که تنها راه برای جلوگیری از درگیری در فلسطین اشغالی، تقسیم اراضی است.

وی همچنین خبر داد که با «سامح الشکری» وزیر خارجه مصر درباره اوضاع منطقه گفتگو کرده و دو طرف بر ضرورت پایان جنگ در غزه تاکید کرده‌اند.

بورل اضافه کرد: «با الشکری بر ضرورت رسیدن کمک‌ها به غزه و اتخاذ گام‌های جدی برای اجرای راه حل دو دولت به توافق رسیدیم».

منبع :فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • چرا کابل otg وصل نمیشه؟
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • تنها راه برای جلوگیری از درگیری در فلسطین اشغالی، تقسیم اراضی است
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس