Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ملایر در نشست هماهنگی ستاد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: امروز، رژیم جعلی اسرائیل در جهان بی‌آبروترین بوده و در سخت‌ترین شرایط ممکن است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سلمان اسماعیلی امروز _پنجشنبه شانزدهم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به تعبیر حکیمانه مقام معظم رهبری حمایت پرشور مردم، سوخت اصلی موشک‌های جبهه مقاومت بر علیه اسرائیل خبیث است و مردم انقلابی ایران اسلامی و کشورهای محور مقاومت این مهم را به خوبی درک کرده‌اند که با حمایت خود از تفکر ایستادگی می‌توانند در برابر مستکبرین عالم پیروز و فاتح باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیداری وجدان‌های جهانی پس از عملیات بزرگ طوفان الاقصی از برکات تفکر مقاومت بود که توسط امام راحل و با نماد روز جهانی قدس پایه ریزی شد و امروز به ثمر رسیده است.

فرماندار ملایر ادامه داد: از عموم مردم شریف، شهید پرور و انقلابی شهرستان دعوت می‌کنیم تا فردا جمعه هفدهم فروردین، مانند همیشه با حضور پر رنگ و معنادار خود حمایت قاطعانه شهر ۱۱۰۰ شهید ملایر را از آرمان فلسطین مقاوم اعلام کرده و عظمت جبهه مقاومت را به رخ دشمنان انسانیت و اسلام بکشند.

گفتنی است راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر ملایر فردا جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلی نمازجمعه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار خواهد شد.

کد خبر 741745

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روز قدس راهپیمایی روز قدس روز قدس 1403 غزه جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۰۶۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

دریافت 13 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از نماز جمعه امروز مردم همدان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه راهپیمایی برگزار کردند.

کد خبر 6095753

دیگر خبرها

  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه
  • قدردانی مقاومت فلسطین از حمایت یمن از مردم غزه
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ عکس
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • خطوط مقدم جبهه مقاومت به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گسترش یافته است
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد