Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:28:28 GMT

بیشترین تخلفات خودروها در محور سربیشه و بیرجند_ قاین

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ | کد خبر: ۴۰۰۶۴۲۲۷

بیشترین تخلفات خودروها در محور سربیشه و بیرجند_ قاین

به گزارش خبر نگار مهر، اسدالله جلال زاده امروز پنجشنبه در کمیسیون ایمنی راه‌های استان بیان داشت: بیشترین تخلفات در ایام نوروز در محورهای بیرجند_ قاین و بیرجند _ سربیشه بوده است.

وی با بیان این که در بحث مسافر در ایام نوروز کاهش و در بحث وسیله نقلیه ناوگان اتوبوسی افزایش را داشته‌ایم، افزود: در تعطیلات نوروز سال جاری هم استانی‌ها بیشتر با خودروی شخصی خود به سفر رفته‌اند و کمتر از ناوگان اتوبوس رانی استفاده کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلال زاده با اشاره به این نکته که ۷۱ درصد ماندگاری وسایل نقلیه ورودی به استان کمتر از یک روز بوده است، خاطر نشان کرد: دادستان مرکز استان دستور لازم را برای ضبط شترهای سرگردان را در گذشته صادر کرده است اما مشخص نیست که چه دستگاهی باید این کار را انجام دهد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جا مسافر استان گفت: طرح عملیاتی ویژه عید فطر از سه شنبه ۲۱ تا شنبه ۲۵ فروردین در محورهای استان با توجه به افزایش ترددهای جاده‌ای اجرا خواهد شد که لازم است پلیس، دستگاه‌های امدادی و خدماتی مانند ایام نوروز در محورهای خراسان جنوبی حضور داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هم در این جلسه گفت: با توجه به این که سازمان جهاد کشاورزی ساروان های شترهای محور فردوس_ دیهوک را می‌شناسد، باید اقدامات مورد نظر را برای جلوگیری از برخورد آنها با خودروها انجام دهد.

به گفته مودی در سال‌های گذشته همه اقدامات لازم برای جلوگیری از برخورد شتر با خودروها در جاده‌های خراسان جنوبی انجام شده اما با این وجود هنوز هم در جاده‌های استان به خصوص در محور فردوس_ دیهوک شاهد برخورد شتر با خودرو هستیم.

کد خبر 6069454

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل حمل و نقل خراسان جنوبی بیرجند تصادفات رانندگی زندگی با آیه ها شب قدر بوشهر ماه مبارك رمضان راهپیمایی روز قدس مسطورا شهادت حضرت علی تبریز مراسم عزاداری عکس استانها ایلام کرمانشاه رمضان 1445 رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۰۶۴۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و تگرگ، جان مزارع کازرون را گرفت + تصاویر

حمید رشیدی مدیر جهادکشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: بر اثر بارندگی و تگرگ روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه، محصولات و زیر ساخت‌های کشاورزی شهرستان همچون مزارع گندم، سبزی و صیفی و جاده‌های بین مزارع دچار آسیب‌های شدید شده اند.

او تصریح کرد: برابر بازدید‌های به عمل آمده توسط کارشناسان جهاد کشاورزی، سطوح خسارت دیده شامل گندم آبی ۶ هزار هکتار، گندم دیم ۱۵ هزار و ۵۰۰ هکتار، گوجه فرنگی ۸۰۰ هکتار، هندوانه ۱۷۰ هکتار، احمدی ۱۵۶ هکتار، سایر سبزیجات و صیفی جات ۵۰۷ هکتار، مرکبات ۱۷۰ هکتار، انار ۸۴ هکتار و زیتون ۱۷ هکتار است.

مدیر جهاد کشاورزی کازرون اضافه کرد: همچنین خسارت جاده بین مزارع ۳ کیلومتر، کانال آبرسانی ۶ کیلومتر و ۹۰۰ متر قنات که از ۵۰ تا ۱۰۰ درصد برآورد شده است.  

رشیدی گفت: برای سهولت در امر برداشت محصولات کشاورزی لازم است در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کار ترمیم و مرمت جاده‌های بین مزارع به سرعت انجام گیرد تا کشاورزان بتوانند محصول خود را به موقع برداشت کنند.

او افزود: لازم است بهره برداران بخش کشاورزی در زمان اعلام هشدار درخصوص میزان بارندگی و احتمال سیل توجه کرده و همه موارد کنترلی را رعایت کنند تا شاهد کمترین خسارت باشیم.

کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • سیل و تگرگ، جان مزارع کازرون را گرفت + تصاویر
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تعطیلات اخیر
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی