Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،دلشاد جهانبخشی گفت: شهرک گلخانه‌ای و مجتمع دامپروری گندمان با ۶۵ هکتار مساحت و ظرفیت اشتغال هزار نفر یکی از طرح‌های پیشران بخش کشاورزی در شهرستان بروجن است که هم اکنون عملیات اجرایی ساخت زیر ساخت‌های این شهرک گلخانه‌ای و مجتمع دامپروری با سرعت در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جهانبخشی، گفت: همچنین، تقویت گاز ۴ شهرستان برای ساخت مجتمع‌های دامپروری و گلخانه‌ای در دستور کار قرار گرفت که با تسریع همکاری دستگاه‌های خدمات رسان برای پاسخ استعلامات، تحولی عظیمی در شهرستان های بروجن، بن، شهرکرد وسامان اتفاق خواهد افتاد.
وی با اشاره به این که ایستگاه گاز در سفید دشت شهرستان بروجن، مجتمع‌های شهرستان شهرکرد، سامان و بن، تقویت خواهد شد، افزود:مطالعات و استعلامات برای ساخت مجتمع دام بن، مجتمع دام بین بخشی شیخ شبان، مجتمع دام وردنجان دریافت شده است و با اجرای طرح تقویت گاز، ۱۵۰ هکتار مجتمع دام و ۲۰۰ هکتار مجتمع گلخانه‌ای ساخته خواهد شد که با تسریع دستگاه‌های خدمات رسان وتکمیل مجوزات قانونی، این طرح‌ها برای تأمین اعتبار ، به شرکت شهرک‌های کشاوررزی کشور ارسال خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه، مجتمع‌ها وشهرک‌های کشاورزی، الگوی مناسبی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید طرح‌های عمومی غیر دولتی و تجمیع دام‌های پراکنده در سطح شهر است، افزود: هم اکنون مجتمع سامان واگذار شد و مجتمع و شهرک کشاورزی شهرستان بروجن یکی از نمونه‌های ملی توسعه مجتمع‌ها در کشور است.
وی گفت: ۴۰۰ هکتار مجتمع گلخانه‌ای ودام در شهرستان شهرکرد مکان‌یابی، استعدادیابی و مطالعات انجام شده است وهم اکنون مجوزات لازم برای بیش از ۹۰ هکتار مجتمع گلخانه‌ای در شهرکیان دریافت شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: هکتار مجتمع گلخانه ای مجتمع دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۰۸۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد

یوسف زمانی فرماندار اندیمشک اصل بامداد جمعه در حاشیه بازدید میدانی از آخرین وضعیت سیل بند کرخه در گفتگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: شکستگی سیل بند دایک کرخه واقع در جاده دهلران منجر به طغیان آب و وارد شدن آب به داخل مزارع شد.

وی افزود: ماشین آلات، نیرو‌های عملیاتی و اعضای مدیریت بحران شهرستان در محل ترمیم این سیل بند حضور دارند و تلاش می‌شود تا عملیات ترمیم سیل بند کرخه تا ساعاتی دیگر به پایان برسد.

فرماندار اندیمشک همچنین با اشاره به بروز آب گرفتگی در مناطق مختلف این شهرستان گفت: شرایط در این شهرستان با بسیج تمام امکانات مطلوب و پایدار است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • افزایش کشت گلخانه ای در شهریار
  • آغاز برداشت گل محمدی در شهرستان سبزوار
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • مکان‌یابی ۱۳ هزار هکتار زمین برای ساخت شهرک‌های نهضت ملی مسکن