Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ،مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه در یک سال گذشته جهش بسیار ویژه‌ای در زمینه اجرای طرح هادی در استان انجام گرفته است گفت: تنها در یک سال گذشته ۲۷۰ روستا با ۲۳۸ میلیارد تومان اعتبار دارای طرح هادی شده که شامل سنگ فرش و آسفالت در ۱۷۰ روستا و آسفالت معابر در ۱۵۰ روستای استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسولی اظهار داشت: ۵۶ هزار ۲۷۶ واحد مسکن روستایی تا به امروز در استان در برابر بلایای طبیعی مقاوم‌سازی شده است.

وی به عملکرد معاونت مسکن شهری بنیاد مسکن بر اساس قانون جهش تولید مسکن اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی سه هزار و ۸۱۱ واحد نهضت ملی شهری به بنیاد مسکن استان در ۶ شهرستان محول شده که شامل شهرستان‌های کامیاران، دهگلان، قروه، بیجار، دیواندره و بخش‌هایی در سنندج است .

به گفته رسولی تاکنون زمین مورد نیاز برای ۳۸۲ واحد مسکونی تامین شده و ۵۲۹ واحد کسری زمین در شهرستان کامیاران وجود دارد که اداره کل راه و شهرسازی استان برای تامین آن قول مساعد داده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه یکی از مهمترین راهبردهای شورای مسکن کشور و استان تامین زمین برای نهضت ملی مسکن روستایی است گفت: در استان کردستان ۱۲ هزار نفر از متقاضیان تایید نهایی شده ساکن روستاها هستند

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۰۹۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه شورای مسکن استان گفت:  آمادگی تامین و اعطای زمین به واحد‌های تولیدی برای احداث مسکن ملی ویژه کارگران آنها وجود دارد.
وی افزود: واگذاری زمین برای متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی جمعیت اولویت شورای مسکن  باشد.
محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان هم گفت: در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار این ظرفیت وجود دارد که زمین به واحد‌های تولیدی و صنعتی واگذار شود تا برای کارگران واجد شرایطی که در سامانه ثبت نام کردند، مسکن ملی ساخته شود.
وی ضمن بیان اینکه ثبت نام متقاضیان در اغلب شهر‌های استان ادامه دارد افزود: برای متقاضیان واجد شرایطی که در سامانه ثبت نام کردند زمین تامین و واگذار شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در سمنان
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود