Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:39:51 GMT

۳۲ هزار و ۱۵ خانوار در دماوند مشمول طرح کالابرگ هستند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ | کد خبر: ۴۰۰۹۲۰۹۲

۳۲ هزار و ۱۵ خانوار در دماوند مشمول طرح کالابرگ هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امین خدایاری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۰ فروردین ماه اعتبار طرح فجرانه کالابرگ شارژ شده است و خرید باید توسط سرپرست خانوار انجام شود اما محدودیت استفاده از کارت وجود ندارد و یارانه ۲۲۰ هزار تومانی طرح فجرانه کالابرگ قابل ذخیره شدن برای استفاده در ماه‌های دیگر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدایاری بیان کرد: ۱۱ قلم کالای اساسی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات که منطبق با نظر انستیتو تغذیه ایران و وزارت بهداشت است با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده که ما به التفاوت آن قیمت‌ها با قیمت روز از محل یارانه جدید ۲۲۰ هزار تومانی دولت تأمین خواهد شد.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی دماوند گفت: تعداد خانوار استفاده کننده از طرح فجرانه کالابرگ شهرستان را از ابتدای طرح ۳۲ هزار و ۱۵ خانوار و تعداد فروشگاه‌های متصل دماوند را ۳۱۷ فروشگاه اعلام کرد.

وی عنوان کرد: افراد برای شناسایی این فروشگاه‌ها می‌توانند به نرم افزار کاربردی «شما» مشخص شده اند مراجعه کنند.

خدایاری اعلام کرد: از ابتدای طرح تاکنون ۶۷ هزار و ۵۵ تراکنش با مبلغی بالغ بر ۳۲۱ میلیارد ریال تا روز گذشته انجام شده است.

کد خبر 6073837

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دماوند کالابرگ الکترونیک کالابرگ راهپیمایی روز قدس زندگی با آیه ها روز قدس بوشهر ماه مبارك رمضان فلسطین روز جهانی قدس مسطورا تبریز روز قدس 1403 ایلام رژیم صهیونیستی کرمانشاه عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۰۹۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد جامعه استان از طرح فجرانه استفاده کردند

مختار احمدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح‌های فجرانه و یسنا همچنان ادامه دارند، گفت: طرح فجرانه برای هفت دهک اول جامعه صادر شده که در استان با استقبال‌های خوبی مواجه شده، بیش از پنج هزار فروشگاه خرد و کلان متصل به طرح کالابرگ هستند.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد جامعه استان کرمانشاه از طرح فجرانه استفاده کردند و ۱۶ میلیارد ریال آورده طرح کالابرگ بود، دولت بنا دارد این طرح را ادامه دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص طرح یسنا بیان کرد: مرحله دوم این طرح از ۳۰ فروردین ماه آغاز شده و این طرح برای مادران شیرده فرزندان زیر ۲ سال با هدف حمایت از خانوار در راستای فرزندآوری اجرا می‌شود.

احمدی در پایان، گفت: مشمولین این طرح سه دهک اول جامعه هستند که ۹۳۵ هزار مادر در دور دوم در کشور شناسایی شده و ۶ میلیون ریال به صورت ماهانه تسهیلات به آن‌ها داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • فردا، مهلت پایانی مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ
  • تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی دور از انتظار نیست
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تمدید می‌شود؟
  • ۸۰ درصد جامعه استان از طرح فجرانه استفاده کردند
  • استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • استقبال یک میلیون خانوار اصفهانی از کالابرگ الکترونیک
  • استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در ۱۰۰ فروشگاه نوشهر