Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@16:15:42 GMT

رفع موانع تولید کلید حل مسائل کشور

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ | کد خبر: ۴۰۰۹۲۹۳۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، قاسم عزیززاده گرجی، در جلسه شورای اداری شهرستان آمل از حماسه آفرینی‌ها و حضور آگاهانه مردم در روز قدس تقدیر و تشکر کردو گفت:  دستگاه‌ها ضمن توجه ویژه به تحقق شعار سال، باید جهش و تحول در همه زمینه‌ها را دنبال کنند و خروجی تمام برنامه‌های مدیران باید به نفع مردم تمام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 وی با اشاره به محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: تاکنون بیش از ۳۳ هزار نفر از نیرو‌های مقاومت فلسطین و حماس شهید شده‌اند که ۸۰ درصد آنان کودکان و زنان هستند.

 عزیززاده گرجی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با بمباران کردن مدارس و مساجد به هدف خود نرسیده و فلسطین مسئله اول جهان شده است.


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به شعار سال رهبری، بیان کرد: فرمایش رهبر انقلاب در باره جهش تولید نیازمند عملگرایی مسئولان است و مدیران باید نگاه خدمت رسانی به مردم و جامعه داشته باشند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه در جلسات شورای اداری باید مسائل شهرستانی حل و فصل شود، گفت: خروجی تمام اقدامات ما باید به نفع مردم تمام شود و اگر نشود از ماموریت و وظیفه خود بازمانده‌ایم.

عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه جهش نباید فقط به حوزه تولید ختم شود، تصریح کرد: هر یک از ادارات بایستی سه برنامه جهشی داشته باشند و در درجه اول با شناخت موانع و مشکلات باید با ارتقاء وزن مدیریتی و به کارگیری از نیرو‌های مستعد و با تکیه بر علم و مطالعه در همه زمینه‌ها تحول ایجاد نموده و به سمت پیشرفت حرکت نمایند.

وی تاکید کرد: مصوبات جلسات باید در میدان پیاده شود و مردم نتایج آن را ببینند.

عزیززاده گرجی همچنین مشورت مدیران با مجموعه‌های دانش بنیان، نخبگان و هیئت‌های اندیشه ورز در سطح استان را جهت پیشبرد امورات مردم ضروری دانست و گفت: همه‌ی دستگاه‌ها باید پیوست فرهنگی تبلیغی و رسانه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت نقش دادن به مردم با توجه به شعار سال رهبری و سیاست دولت سیزدهم، اظهار کرد: حماسه آفرینی مردم آمل در ششم بهمن ماه بر کسی پوشیده نیست و نه تنها در طول جنگ بلکه مردم در هر مسئله‌ای که ورود کرده‌اند، موفق به حل آن شدند و انجام کار‌ها باید با دخالت مردم صورت گیرد.

عزیززاده گرجی عنوان کرد: دستگاه‌ها با انسجام و یکپارچه در کنار مدیریت ارشد شهرستان که همانا فرماندار می‌باشد، حرکت کرده و همه ظرفیت خود را در جهت حل مسائل مردم به کار گیرند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل شهرستان آمل در همه بخش‌ها، خاطرنشان کرد: این ظرفیت‌ها با انسجام و یکپارچگی و استفاده از مجموعه‌های دانش بنیان و نخبگان می‌توانند مثمر ثمر باشند.

عزیززاده گرجی در خاتمه به جذب سرمایه‌گذاران و حمایت از آنها در شهرستان آمل تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: عزیززاده گرجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۰۹۲۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد

ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تفاهم‌نامه ای بین وزارت راه وشهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح منعقد شده است، گفت: طبق این تفاهم نامه برنامه ریزی برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح انجام شده و به زودی روند ساخت این واحدها آغاز می شود.

وی افزود: در قالب این تفاهم نامه ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد:  بخش عمده ای از پروژه های نهضت ملی مسکن از طریق تفاهم نامه و به صورت مشارکتی  ساخته می شود و بخش دیگه ای از پروژه ها هم به در قالب تفاهم نامه ساخته می شود که با اعطای زمین ازسوی  دستگاه ها مسکن برای متقاضیان ساخته می شود.

وی توضیح داد: پیش از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تنوع نرخ ارز ام الفساد است
  • پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد/ استعفای دولت روسیه
  • معلم، کلید بهره‌برداری از گنجینه‌‌ای تمام‌نشدنی را به دانش‌آموز می‌دهد
  • برنامه‌های بخش کشاورزی بر اساس اطلس موجود تعریف شود
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است