Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@17:15:38 GMT

جلوی دو گل سیتی هیچ کاری نمی‌توانستیم بکنیم

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ | کد خبر: ۴۰۰۹۹۳۲۳

جلوی دو گل سیتی هیچ کاری نمی‌توانستیم بکنیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی خانگی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی به تساوی 3-3 دست پیدا کرد.

در‌ این بازی تماشایی رئال یک بار از سیستم عقب افتاد و 2-1 پیش افتاد. در نیمه دوم آن‌ها با نتیجه 3-2 عقب افتادند و گل زده والورده باعث شد تا در نهایت به تساوی برسند.

کارلو آنچلوتی پس از بازی از عملکرد شاگردانش راضی به نظر می‌رسید و گفت:"ما خوب رقابت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم ما خوب رقابت کردیم، باید باور کنیم. بازی بسیار نزدیکی بود. ما باید در بازی برگشت هم همین نگرش را داشته باشیم."

عملکرد لونین؟

لونین خیلی خوب بازی کرد. دو گل آخر منچسترسیتی غیر قابل مهار بود.

محرومیت اورلین شوآمنی در بازی برگشت؟

این من را نگران نمی‌کند. ما میلیتائو را داریم.

برنامه این بازی؟

برنامه این بود که سیتی را با وینیسیوس به عنوان شماره 9 و رودریگو را در سمت چپ غافلگیر کنیم. فکر می‌کنم این طرح جواب داد. من راضی هستم.

پرس از جلو؟

وقتی از جلو پرس می‌کردیم، بهتر بازی می‌کردیم. وقتی سطح انرژی ما پایین می‌آمد، سیتی بهتر بود. ما باید همین نگرش را در ورزشگاه اتحاد داشته باشیم.

نتیجه؟

من اینطور فکر می‌کنم که خوب مبارزه کردیم. باید اعتماد به نفس خود را حفظ کنیم. بازی بسیار نزدیکی بود. اگر در اتحاد هم اینطور باشیم، شاید بتوانیم اتفاق خوبی را رقم بزنیم. البته که می‌خواستیم برنده شویم. این یک نتیجه عادلانه بود. بازی را به خوبی کنترل کردیم و از عملکرد تیم راضی هستم. ضد حملات ما عالی بود.

گل‌های سیتی؟

سیتی با شوت‌های از راه دور به ما گل زد! این مکان است مقابل هر تیمی اتفاق بیفتد. آن‌ها بازیکنان بزرگی دارند. از شکست سال گذشته در اتحاد چیزهای زیادی یاد گرفتیم، فکر می‌کنم امشب این را نشان دادیم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فکر می کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۰۹۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم

تیم‌های آرسنال و تاتنهام در مهمترین دیدار هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس و در دربی لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر دو آرسنال به پایان رسید.

هویبرگ بازیکن تاتنهام گل اول را با یک گل به خودی برای آرسنال زد تا تاتنهامی‌ها در سه بازی اخیرشون گل به خودی زده باشند. آرسنال درادامه با گل‌های ساکا و هاورتز اختلاف را بیشتر کرد. در نیمه دوم تاتنهام در صدد جبران برآمد و دو گل را توسط رومرو و سون هیونگ مین (پنالتی) جبران کرد، اما نتوانست کامبک را تکمیل کند.

آرسنال با این پیروزی ۸۰ امتیازی شد و با دو بازی و چهار امتیاز بیشتر نسبت به سیتی صدرنشین است. تاتنهام هم در رتبه پنجم قرار دارد و از کسب سهمیه لیگ قهرمانان دور شد.

در بازی همزمان بورنموث با سه گل برایتون را شکست داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم