Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@17:02:15 GMT

پسران سرمربی سابق بارسلونا در پیکانشهر!

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ | کد خبر: ۴۰۰۹۹۶۲۴

پسران سرمربی سابق بارسلونا در پیکانشهر!

به گزارش “ورزش سه”، خودروسازان پایتخت همچون دیدارهای آخر خود قبل از نوروز ۱۴۰۳ در اولین مسابقه امسال هم نمایش خوبی داشتند و توانستند با دست پر و پیروزی زمین را ترک کنند.

برد مقابل استقلال خوزستان از نظر روحی و روانی شرایط پیکان را رو به بهبودی برده و حالا آنها به بقا در لیگ برتر بسیار امیدوارتر شدند. از این رو در از این رو تمرینات پیکان هم در فضای شاد برگزار می‌شود و بازیکنان از وضعیت روحی خوبی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا عنایتی سرمربی پیکانی‌ها در تمرین روز سه‌شنبه تیمش فرزندان خود را هم راه خود کرد و آریا و ارمیا را به محل تمرین پیکان برد. دو پسر کوچک‌تر رضا عنایتی که چند سال قبل در برنامه ۹۰ سوژه بامزه‌ای را رقم زده بودند و به واسطه اینکه پدرشان به شوخی گفته بود قبلا سرمربی بارسلونا بوده مورد توجه قرار گرفتند، امروز در حالی که قد کشیده و بزرگتر از برنامه خاطره ساز شده‌اند همراه پدر خود به محل تمرین پیکان رفتند و با لباس ورزشی به کار با توپ پرداختند.

حضور فرزندان رضایتی در تمرین پیکان باعث شد تا بازار شوخی و خنده نزد خودروسازان داغ شود و بازیکنان در فضای شاداب آیتم‌های تمرینی خود را جلو ببرند.

گفتنی است؛ پیکان برای مسابقه با مس رفسنجان در هفته بیست و سوم لیگ برتر آماده می‌شود و عنایتی امیدوار است در این مسابقه هم نتیجه لازم را به دست آورد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۰۹۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!

سرمربی منچسترسیتی به ستاره پرتغالی قول داده که در صورت تمایل به ترک سیتی، مانع او نخواهد شد.

طرفداری | پپ گواردیولا مشکلی با انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا ندارد.

به گزارش اسپورت کاتالان، همانند دو فصل گذشته، نام برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی منچسترسیتی، در صدر فهرست نقل و انتقالات ژاوی قرار گرفته است. به نظر می‌رسد ارتباطی عمیق بین این بازیکن و سرمربی بارسا شکل گرفته، همان‌طور که تابستان گذشته نیز با هم صحبت‌هایی داشته‌اند .شواهد حاکی از آن است که این بازیکن 29 ساله تمایل زیادی دارد پس از کسب افتخارات متعدد با منچسترسیتی تحت مربیگری پپ گواردیولا، چالش جدیدی را در فوتبال اسپانیا و به طور خاص در بارسلونا تجربه کند. با وجود تمدید قرارداد سیلوا با قهرمان انگلستان تا سال 2026، گواردیولا با درکی مثال‌زدنی، به این بازیکن قول داده که در صورت تمایل به ترک سیتی، مانع او نخواهد شد. پپ اگرچه در یکی‌دوفصل اخیر برای ماندن برناردو سیلوا پافشاری کرده بود، حال چراغ سبز خود را به این ستاره پرتغالی نشان داده است. انتقال این هافبک تکنیکی به بارسلونا، رقمی در حدود 58 میلیون یورو (50 میلیون پوند) برای آبی‌اناری‌ها هزینه خواهد داشت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!