Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال جوانان جمهوری اسلامی ایران، با حضور حسین عبدی سرمربی، رضا حاج اسبویی مربی و گنجی مدیر تیم ملی فوتبال جوانان، مدت ۲ روز در آمل برگزار شد.

روز نخست این اردوی استعدادیابی روز پنجشنبه بیست و سوم فروردین ماه در ورزشگاه شهدای شهرستان سیمرغ برگزار شد که در یک هوای مطبوع و بارانی نزدیک به ۴۰ نفر از استعداد‌های مازندران مورد ارزیابی کادر تیم ملی فوتبال جوانان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین روز دوم این اردو روز جمعه بیست و چهارم فروردین ماه در ورزشگاه شهید چمران شهرستان آمل برپا شد که ۴۰ فوتبالیست جوان دیگر در آمل مورد ارزیابی قرار گرفتند.

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان مازندران با حضور در ورزشگاه شهید چمران آمل، گفت: بسیار خوشحالیم که کادر تیم ملی فوتبال جوانان ایران مازندران را برای ایستگاه نخست کشف استعداد انتخاب کرده اند و این نشان از ظرفیت بالای این استان دارد.

او با اشاره به زمان کوتاه تیم ملی تا رقابت‌های پیش رو، افزود: قطعا در این زمان کوتاه، سرمربی محترم و کادرشان کار بسیار سختی را دارند و استعدادیابی نیز به صورت فشرده، بسیار دشوار خواهد بود.

رئیس هیات فوتبال مازندران در پایان گفت: بازهم از آقای حسین عبدی و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال به واسطه حضور در استان مازندران در اولین ایستگاهشان تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم تا بهترین نتایج و اتفاقات برای تیم ملی فوتبال جوانان ایران رقم بخورد.

حسین عبدی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان نیز با تشکر از هیات فوتبال مازندران جهت میزبانی از این اردوی ۲ روزه، گفت: زمان استعدادیابی بسیار فشرده است و سعی داریم تا حد امکان تمام استعداد‌های سطح کشور را از نزدیک نظاره کنیم و بهترین انتخاب‌ها را برای تیم ملی فوتبال کشورمان داشته باشیم.

او افزود: تمام امکانات در استان مازندران فراهم بوده و از این بابت بازهم از همه عزیزان تشکر می‌کنم و امیدوارم تا تیم ملی ما با کمک همه و تلاش بازیکنانش بهترین نتایج را کسب کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال استعدادیابی فوتبال تیم ملی فوتبال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۱۲۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است

به گزارش قدس آنلاین، جواد کریمی‌ثابت صبح امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهش‌ماه) در آیین آغاز به کار میزگردها و پنل‌های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای گفت: شاهد برگزاری نخستین کنفرانس هسته‌ای در سطح بین‌المللی و به‌صورت گسترده هستیم که این رویداد علمی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

رئیس انجمن هسته‌ای ایران درباره تعداد آثار ارائه شده به این کنفرانس عنوان کرد: بیش از ۵۰۰ مقاله در سطح علمی بسیار بالا را دریافت کردیم که از میان آن‌ها، ۴۲۰ مقاله توسط داوران پذیرفته شد.

وی افزود: در جریان این کنفرانس ۳ روزه، برنامه‌ریزی شده تا ۱۶ میزگرد و پنل تخصصی برگزار شود که در حوزه‌های گوناگون که تمام فعالیت‌های هسته‌ای را پوشش خواهند داد.

کریمی‌ثابت گفت: حدود ۱۰۰ سخنرانی علمی در قسمت‌های گوناگون ارایه می‌شود که در مجموع بیش از ۵۰ سخنران خارجی خواهیم داشت که به‌صورت مجازی و حضوری در کنفرانس سخنرانی حضور دارند و به ارایه آخرین دستاوردهای علمی خود می‌پردازند.


رئیس مرکز ملی نظام کیفیت و استانداردهای اتمی ایران تصریح کرد: نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در ۴ بخش سخنرانی‌های علمی، پوسترها، میزگردها و پنل‌های تخصصی و نمایشگاه جانبی برگزار خواهد شد.

گفتنی است مراسم افتتاحیه سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای با حضور محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، معاون وی، مدیران ارشد صنعت هسته‌ای، متخصصان داخلی و خارجی و ... عصر امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت‌ماه) در اصفهان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • باغ کتاب میزبان جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی شد
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • توضیحات میرشاد ماجدی درباره استعدادیابی 9هزار بازیکن تهران
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • علیان و حاجی پور در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران