Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@06:55:19 GMT

شاعرانه‌هایی برای تنبیه رژیم کودک‌کش / آسمان باز همه طیر ابابیل شده‌ست

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ | کد خبر: ۴۰۱۲۰۹۵۶

شاعرانه‌هایی برای تنبیه رژیم کودک‌کش / آسمان باز همه طیر ابابیل شده‌ست

‍‍‍‍‍‍

در پی پاسخ مقتدرانه و پشیمان‌کننده ایران اسلامی به رژیم متجاوز و کودک‌کش، تعدادی از شاعران کشورمان نوسروده‌هایی را داشتند که در ادامه می‌بینید و می‌خوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شامگاه شنبه بیست‌وپنجم فروردین بود که حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقرهای نظامی رژیم غاصب صهیونیستی در پاسخ به شهادت سردار شهید محمدرضا زاهدی و دیگر هم‌رزمانش انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این پاسخ مقتدرانه و پشیمان‌کننده و تنبیه رژیم کودک کش، تعدادی از شاعران کشورمان سروده‌هایی را عنوان کردند که در ادامه می‌بینید و می‌خوانید:

علیرضا قزوه

هله چاووش بگو از دل طوفانی ما
خبر تازه چه داری ز سلیمانی ما؟

کشتی نوح رها در دل طوفانی ما است
سند قدس همین خون سلیمانی ما است

آسمان باز همه طیر ابابیل شده ست
شام تا قدس پر از لشکر سجیل شده ست

بر سر شام یزیدان هله فریاد شویم
خطبه شب شکن حضرت سجاد شویم

شام، قدس است و شما شب شکنانید همه
هان بهرید! بتازید و بمانید همه

هله چاووش بخوان صبح ظفر نزدیک است
شام می‌لرزد و لبخند سحر نزدیک است

مصطفی محدث خراسانی

صبح قد قامت انسان از خویش
روز پایان شب تردید است

صبح روشن شدن تاریکی
روز برخاستن خورشید است

کربلا از دل تاریخ دمید
حق و باطل صفشان پابرجاست

پرچم نهضت آزادی قدس
خیمه سوخته عاشوراست

امت واحده برمی‌خیرد
سر این سلسله در ایران است

افشین علا

بنگر چه سان تعبیر شد کابوس اسرائیل
لرزید در خود پیکر منحوس اسرائیل

دیگر به آژیر خطر هر دم کند تکرار
آهنگ مرگ خویش را ناقوس اسرائیل

از پا فتاد ای خودفروشان قامت دشمن
پس دست بردارید از پابوس اسرائیل

مهدی جهاندار هم در ابیاتی نوشت:

ذلیل شد امیری‌اش
صغیر شد کبیری‌اش
شکسته شد توهّمِ
شکست‌ناپذیری‌اش

کد خبر 744313

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حمله سپاه پاسداران حمله سپاه به اسرائیل حمله سپاه به سرزمین های اشغالی وعده صادق تنبیه متجاوز علیرضا قزوه افشین علا مهدی جهاندار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۱۲۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم

یکی از مسئولان ارشد حماس اعلام کرد: پاسخ رسمی رژیم صهیونیستی به موضع حماس درباره مذاکرات آتش‌بس و تبادل اسرا را دریافت کردیم و بعد از اتمام بررسی‌ها پاسخ خود را اعلام می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، خلیل الحیه معاون رئیس حماس در نوار غزه در بیانیه‌ای درباره مذاکرات مربوط به آتش‌بس و تبادل اسرا که با حواشی زیادی طی هفته‌های گذشته همراه بوده است و صهیونیست‌ها مانع از به نتیجه رسیدن آن شده بودند، اعلام کرد: حماس پاسخ رسمی رژیم صهیونیستی را به موضع این جنبش درباره مذاکرات که در ۱۳ آوریل به میانجی‌های قطری و مصری تحویل شده بود دریافت کرد.

الحیه بدون اینکه به جزئیات بیشتر اشاره کند تأکید کرد: جنبش حماس پاسخ رژیم صهیونیستی را بررسی می‌کند و بعد از اتمام بررسی‌ها موضع خود را اعلام خواهد کرد.

این در حالی است که پیشتر «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفته بود که تلاش‌های جدیدی از جانب قطر و مصر جهت رسیدن به توافق میان حماس و اسرائیل در حال انجام است و یک شتاب جدیدی در مذاکرات درباره معامله تبادل اسرا وجود دارد.

این اظهارات مقام مذکور آمریکایی در زمانی مطرح شد که قاهره اعلام کرد روز جمعه یک هیئت امنیتی از مصر شامل گروهی از متخصصان پرونده فلسطین برای گفتگو درباره چارچوب جامع آتش‌بس غزه وارد تل‌آویو شده است.

شبکه خبری قاهره به نقل از یک مقام امنیتی مصر گزارش داد که پیشرفت‌های قابل‌توجهی در نزدیک کردن دیدگاه‌های هیئت‌های مصری و اسرائیلی درباره رسیدن به توافق آتش‌بس در نوار غزه صورت گرفته است.

از سوی دیگر وب‌سایت عبری «۰۴۰۴» اعلام کرد که «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی کابینه راست افراطی اسرائیل، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر را تهدید کرده است که در صورت موافقت با ابتکار مصر، او (اسموتریچ) کابینه را ترک خواهد کرد.

براساس گزارش این شبکه صهیونیستی، اسموتریچ ابتکار مصر را یک تسلیم خطرناک از جانب اسرائیل و یک پیروزی فاجعه‌بار برای حماس دانست.

همچنین شبکه الجزیره به نقل از سازمان رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یکی از وزرای شورای امنیتی کوچک این رژیم که هویت خود را فاش نکرد اعلام کرده است که نتانیاهو خواستار رسیدن به توافق نیست و موانع زیادی در این زمینه ایجاد می‌کند.

این درحالی است که یکی از رهبران مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دیروز جمعه در گفت‌وگو با شبکه خبری «المیادین» درباره مذاکرات غیرمستقیم مقاومت با رژیم صهیونیستی گفت که طرف اسرائیلی مجبور شد در پیشنهاد اخیر خود که به واسطه‌ها ارائه داده بود، تغییراتی ایجاد کند.

وی درباره این تغییرات ایجاد شده اظهار داشت که رژیم صهیونیستی زمانی این تغییرات را انجام داد که حماس و مقاومت را در پیشنهاد اخیرش مطلق و قاطع دید. اسرائیلی‌ها در حال حاضر مدام در حال تماس با مصری‌ها هستند تا به پیشنهادی برسند که حماس و مقاومت بتوانند آن را قبول کنند.

وی در ادامه گفت که جنبش حماس به طرف مصری اطلاع داده است که هیچ پیشنهادی را که شامل آتش‌بس و خروج نظامیان رژیم صهیونیستی از نوار غزه نباشد، نمی‌پذیرد.

کد خبر 748351

دیگر خبرها

  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی
  • حماس در حال بررسی طرح اسرائیل برای تبادل اسرا
  • پاسخ به بازدارندگی ایران با بازنویسی سناریوی ناکام «تحریم»
  • راهکارهای جایگزین تنبیه بدنی در کودکان
  • پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • پاسخ رژیم صهیونیستی را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟