Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکزاصفهان؛ رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرضا گفت: در پی گزارش مردمی و پیرو بازدید کارشناسان مرکز بهداشت، مرکز غیر مجاز و بدون پروانه ارائه دهنده خدمات طب سنتی، با دستور قضایی مهروموم شد و پزشک متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.
مهیار حاجی مالیان افزود: این مرکز از چند سال پیش در روز‌های تعطیل دائر شده و باوجود اخطار شفاهی مکتوب متعدد، به فعالیت و ویزیت بیماران ادامه می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز و افراد فاقد صلاحیت قانونی در امور درمانی با شماره ۰۳۱۳۶۶۱۹۶۶۲ تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت نسبت به تعطیلی و معرفی به مراجع قضائی، اقدام لازم صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۱۲۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در این همایش گفت: آمار‌های غیر رسمی در کشور نشان می‌دهد سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در کشور انجام می‌شود که بسیار نگران کننده است و لازم است تا همه دستگاه‌ها در این زمینه فعالیت‌های جدی کنند.

ذاکریان افزود: سال ۱۴۰۰ با هدف جلوگیری از سقط عمد جنین موسسه نفس از مشهد شروع به فعالیت کرد و تا الان بیش از ۳۰۰۰ مورد جلوگیری از سقط عمد جنین در کشور توسط این موسسه انجام شده است.

وی بیشترین دلیل سقط عمد در کشور را ناسازگاری زوجین و احساس عدم امنیت عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • امدادرسانی به پنج مصدوم حادثه واژگونی پژو ۲۰۶
  • جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است / تعداد شاگردان استادی که ۱۰۰ شاگرد داشت به ۱۰ نفر رسیده / مراجع و رهبری به این مسائل توجه کنند
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد