Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@07:02:04 GMT

جذب ۵ پزشک فوق تخصص در دزفول

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | کد خبر: ۴۰۱۴۱۲۹۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر علیرضا خسروپناه گفت: بر حسب نیاز‌های درمانی شهرستان دزفول، پنج پزشک فوق تخصص در رشته‌های ریه کودکان، جراحی پلاستیک و ترمیمی، قلب کودکان، روماتولوژی بزرگسالان و گوارش کودکان، کار خود را آغاز خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه از رشته‌های یاد شده، سه رشته برای نخستین بار است که در شهرستان دزفول فعال شده، افزود: پیش از این در شهرستان دزفول، پزشکان فوق تخصص ریه، قلب و گوارش ویژه کودکان نداشته ایم و این رشته‌ها برای نخستین بار است که به شهرستان دزفول تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان کرد: پزشکان فوق تخصص جدید حاضر شده در دزفول را نعمتی برای شمال استان خوزستان دانست و یادآور شد: شهروندان دزفول و شمال استان خوزستان تا پیش از این برای مراجعه به پزشکان فوق تخصص، مجبور بودند به مرکز استان و یا شهر‌های بزرگی مثل تهران شیراز و اصفهان مراجعه کنند.

دکتر خسروپناه ضمن اشاره به تعرفه‌های دولتی ویزیت این پزشکان فوق تخصص و استقرار در کلینیک ویژه یازهرا (س) دزفول خاطرنشان کرد: بیماران برای اخذ نوبت می‌توانند طی روز‌های آینده بصورت اینترنتی به آدرس nobat.dums.ac.ir مراجعه و نوبت خود را ثبت نمایند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پزشکان فوق تخصص شهرستان دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۱۴۱۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر

در پی بارش‌های اخیر سیل آسا در استان خوزستان و شهرستان دزفول باعث افزایش دبی رودخانه دز شد.

علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول در گفتگو با خبرنگاران در دزفول با بیان اینکه با توجه به تکمیل شدن ظرفیت سد دز، دبی خروجی سد به ۶۰۰ متر مکعب در ثانیه رسید، اظهار داشت: افزوده شدن آورد ۲۰۰ مترمکعب در ثانیه آب در مسیر عبوری پایین دست سد دز، دبی عبوری از رودخانه دز در محدوده دزفول به ۸۰۰ متر مکعب بر ثانیه خواهد رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

فرماندار ویژه دزفول گفت: دستور تعطیلی بوستان‌های ساحلی این شهر صادر و عملیات تخلیه خودرو‌ها از این بوستان‌ها نیز آغاز شده است. وی از شهروندان خواست از نزدیک شدن به بستر رودخانه دز و حضور در پارک‌های ساحلی تا عادی شدن شرایط به طور جدی خودداری کنند.

فرماندار ویژه دزفول گفت: شرایط سد دز و دبی خروجی این سد به طور مستمر از طریق سازمان آب و برق خوزستان رصد و متناسب با آن تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود. ۱۷۵ میلیمتر بارندگی طی روز‌های پنجشنبه و جمعه در شهرستان دزفول موجب آبگرفتگی شدید معابر و خسارت به زیرساخت‌های کشاورزی و عمرانی شهرستان دزفول شد.

 

دیگر خبرها

  • احساس بی‌پناهی میان پزشکان جوان
  • تا ۱۰ سال آینده مجبوریم پزشک وارد کنیم
  • هر ۱۰ روز یک پزشک خودکشی می‌کند
  • ملک الشعراء حکیم شفایی، ادیب و پزشک نام‌آور اصفهانی
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • ‌رودخانه دز طغیان کرد + فیلم