Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: پروژه مجموعه ایثار از مصوبات سفر رئیس جمهور است که باید اعتبارات استانی و اعتبارات بنیاد شهید از مرکز به این پروژه تخصیص یابد.

وی افزود: فاز نخست این طرح راه اندازی شده و فاز دوم و سوم آن در دست اجراست.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید خاطر نشان کرد: در پروژه ایثار، ۵۳ میلیارد ریال توسط استان تامین می‌شود و ۶۷ میلیارد ریال نیز توسط بنیاد تخصیص می‌یابد و مجموعا ۱۲ میلیارد ریال اعتبار پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی زاده هاشمی بر مشارکت موثر مردم در برنامه‌های امور ایثارگران تاکید کرد و ابراز داشت: تا جایی که ممکن است باید حضور مردم در برنامه‌های فرهنگی اجتماعی بنیاد پررنگ‌تر شود.

وی اضافه کرد: بکارگیری ظرفیت‌های مردمی در برپایی کنگره‌ها و یادواره ها، موجب افزایش کمی و کیفی برنامه‌ها شده است.

معاون رئیس جمهور بر لزوم معرفی شهدای شاخص استان بوشهر تاکید کرد و گفت: این شهدا باید به شکل شایسته معرفی شوند تا در تاریخ ملت ایران نامشان به یادگار گذاشته شود.

وی با تقدیر از فداکاری و پایمردی بوشهری‌ها در طول تاریخ در برابر استکبارگران گفت: به لحاظ غیرت و همیت و ایستادگی در برابر متجاوزین، مردم بوشهر زبانزد هستند و نماد ایرانی واقعی هستند.

قاضی زاده هاشمی خاطر نشان کرد: برخی‌ها دنبال ساخت روایت جعلی برای اسطوره‌سازی هستند ولی در بوشهر، مردان بزرگی بوده اند که باید به شایستگی معرفی شوند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید به اهمیت اشتغال فرزندان شهدا اشاره کرد و یادآور شد: تعداد فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد در کشور ۲۴ هزار نفر هستند که در آزمون‌های استخدامی امسال، ۳۲ هزار سهمیه برای این عزیزان در نظر گرفته شده است که با این وضعیت، امسال همه عزیزان می‌توانند شاغل شوند.

وی از افزایش چند برابری مستمری والدین شهدا خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰ هزار نفر از والدین شهدا از خدمات متنوع بنیاد شهید و امور ایثارگران از جمله مستمری بهره‌مند هستند که امیدوارم کیفیت خدمات رسانی به این عزیزان ارتقا یابد.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: مستمری والدین شهدا از ۳۵ میلیون ریال در ابتدای دولت سیزدهم به ۱۵۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: والدین شهدا مستمری بگیران خانواده شهدا قاضی زاده هاشمی والدین شهدا رئیس جمهور بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۱۴۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر

ابوالحسن عالی در توضیح این خبر به ایسنا گفت: این پروژه با 500 میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده که از این میزان 80 میلیارد ریال در پروژه هزینه شده است.

وی بیان کرد: پروژه مخزن 2 هزارمترمکعبی ذخیره آب در بندر امام حسن به همراه تاسیسات جانبی در دست اجراست که پیش‌بینی شده در صورت تحقق اعتبارات مصوب دهه فجر امسال وارد مدار بهره‌برداری شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه احداث مخزن یکی از رویکردهای اصلی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برای تامین آب شرب پایدار است که این مهم تاکنون در مناطق مختلف استان عملیاتی شده است.

 عالی افزود: مخازن ذخیره آب کمک می‌کند تا در صورت قطع آب شبکه اختلالی در روند توزیع آب در بین مشترکان صورت نگیرد.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود