Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@15:37:12 GMT

توجه ویژه به قیمت گندم از انتظارات کشاورزان گلستانی است

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | کد خبر: ۴۰۱۵۰۷۹۴

توجه ویژه به قیمت گندم از انتظارات کشاورزان گلستانی است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک‌شاهکویی ظهر پنجشنبه در همایش روز ملی گندم و نان در استان گلستان اظهار کرد: گندم استان گلستان یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین گندم در کشور است.

وی با اشاره به اینکه محصولات زارعی استان گلستان چون جو، گندم و کلزا از کیفیت بالایی برخوردار است، افزود: در حال حاضر محصول گندم استان گلستان به دلیل کیفیتی که برخوردار است به ۲۵ استان کشور ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که گندم استان گلستان با گندم دیگر استان‌های کشور ترکیب می‌شود آرد مورد نظر دارای ارزش غذایی می‌شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه طی سال‌های گذشته در بحث توزیع آرد با مشکل مواجه بودیم و این باعث می‌شد تا نارضایتی اجتماعی ایجاد شود، گفت: امروز با همت مسؤولان در این بحث اتفاقات بزرگی رقم خورد و شاهد رضایت مندی مردم هستیم.

وی یادآور شد: کشاورزان گلستانی معتقدند همان گونه که گندم استان گلستان از کیفیت بالایی برخوردار است نسبت به قیمت آن توجه ویژه ای شود و آن را با قیمت مناسب‌تر از کشاورزان گلستانی خریداری کنند.

ملک شاهکویی در ادامه با اشاره به عملیات وعده صادق اظهار کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری پس از حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران فرمودند که رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود و عملیات وعده انجام شد.

وی یادآور شد: در این حمله نظامی سیلی بزرگی به آمریکا زده شد که باعث حیرت جهانیان شد. موشک‌های ایران توانستند از سامانه پدافند ضد موشکی عبور کنند و افتخار غرور آفرینی برای این مرز و بوم به ارمغان بیاورند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه موشک‌های جمهوری اسلامی ایران از هفت لایه غیرقابل نفوذ گنبد آهنین عبور کردند و به هدف رسیدند، گفت: کودکان غزه پس از ۱۹۰ روز با آرامش به خواب بروند.

کد خبر 6081889

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری علی ملک شاهکویی سپاه نینوا گلستان صنعت آرد و نان بوشهر عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریز رژیم صهیونیستی حمله موشکی بارش باران اسرائیل کرمانشاه انتقام سخت موشکی کرمان ایلام روز ارتش تجمع مردمی گندم استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۱۵۰۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید

سیدکاظم موسوی گفت: تاکنون حدود ۶۰ هزار تن گندم از شهرستان‌های جنوبی استان فارس خریداری شده و تا پایان برداشت گندم مراکز خرید تضمینی شبکه تعاونی‌های روستایی و تولید فعال خواهند بود.

او ادامه داد: زیرساخت‌های لازم در ۱۰۰ مرکز توسط تعاون روستایی به منظور تحویل و خرید تضمینی گندم مازاد کشاورزان ایجاد شده است.

موسوی اضافه کرد: نرخ خرید تضمینی گندم معمولی بر اساس تصمیم شورای سیاست گذاری برای سال زراعی جاری ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و برای گندم دوروم ۱۸ هزار تومان تعیین شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس بیان کرد: سال گذشته ۶۱۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان با نرخ تضمینی ۱۵هزار تومان خریداری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • تشکیل تعاونی تامین مسکن برای کارگران گلستانی
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده