Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا در این مراسم که با حضور جمعی از شاعران گیلانی و ادب دوستان در مجتمع فارابی این شهرستان برگزار شد گفت: انجمن شعر و ادب این شهرستان با عضویت و فعالیت ۵۰ شاعر از انجمن‌های برتر گیلان است.

مجید شافعی با بیان اینکه ۲۰ شاعر صومعه سرایی کتاب شعر دارند، افزود: در ۲ ساله گذشته ۵ مجموعه شعر از این شاعران منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۱۵۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان میزبان محفل شعر قرار خبرگزاری تسنیم شد

محفل شعر قرار خبرگزاری تسنیم است تیرماه امسال (قبل از ماه محرم) با حضور شعرای ملی و استانی در شهر زنجان برگزار شود. همچنین در این برنامه از مداح اهل بیت(ع) حاج اصغر گنج‌خانلو زنجانی نیز تقدیر و تجلیل خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، محفل شعر قرار خبرگزاری تسنیم است تیرماه امسال (قبل از ماه محرم) با حضور شعرای ملی و استانی در شهر زنجان برگزار شود. همچنین در این برنامه از مداح اهل بیت(ع) حاج اصغر گنج‌خانلو زنجانی نیز تقدیر و تجلیل خواهد شد.

گفتنی است محفل شعر قرار از شهریورماه سال 95 فعالیت خود را آغاز کرد. هدف از شکل‌گیری این محفل، گرد هم آمدن شاعران در فضایی سالم، صمیمی و دوستانه بود. هر ماه یک مهمان ویژه در جلسه حضور دارد و ضمن صحبت دربارۀ شعر و شاعری، برای مخاطبان شعرخوانی می‌کنند.

آشنایی با شاعران جوان، معرفی چهره‌های تازه ادبیات، نقد آثار شاعران، ارتباط چهره به چهره مخاطبان شعر با شاعران از جمله اهداف برگزاری جلسه شعر قرار بوده است؛ این محفل آخرین چهارشنبه هر ماه در محل باشگاه خبرنگاران پویا خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شود. در حال حاضر اجرای این جلسه بر عهده فضه سادات حسینی و دبیر شعر جلسه حامد خاکی است.

لازم به ذکر است برگزاری محفل شعر قرار استانی پیش از زنجان، در استان‌های خراسان رضوی، قم و فارس نیز برگزار شده بود و این بار قرار است در شهر زنجان که به پایتخت شور و شعور حسینی معروف است، برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زنجان میزبان محفل شعر قرار خبرگزاری تسنیم شد
  • کتاب جدید بهمن پگاه راد رونمایی می شود
  • کتاب جدید بهناز ضرابی زاده با نام «پری خانه ما» رونمایی می‌شود
  • تازه ترین کتاب اسماعیل امینی درباره مردم کوچه و بازار است
  • عملیات ساخت ۴ واحد آموزشی در شهرستان صومعه سرا
  • رونمایی از کتاب تذکره الشعرای مراغه
  • رونمایی از تیاگو سیلوا در پیراهن فلومیننزه / عکس
  • رونمایی استاندار گیلان از نقاشی اسلم دیلمی اثر استاد محمد زحمتکش
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • رونمایی از پیراهن فصل آینده بایرن: فقط قرمز! (عکس)