Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه شورای تامین مسکن گفت: ۱۹۱ هکتار زمین در سطح ۶ روستای کهریزه شیخان، حمزه‌آباد، دوستعلی، یوسفکند، پیربله و لاچین در قالب هزار و ۱۷۹ قطعه زمین الحاق به محدوده شده و آماده تحویل به متقاضیان است.

وی با بیان اینکه تامین مسکن یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم است، افزود: هر قطعه زمین بسته به تعداد متقاضیان به یک یا چند نفر واگذار شده و دولت نیز تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای احداث آن پرداخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: همچنین در شهر‌های تازه تاسیس گوک‌تپه و خلیفان هم در راستای کمک به بخش مسکن به ترتیب ۲ هزار و ۷۷ و ۱۳۳ قطعه برای واگذاری پیش‌بینی شده است.

عباسی در ادامه ضمن انتقاد از وضعیت تعاونی‌های مسکن، در ادامه گفت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به بررسی تمامی تعاونی‌های مسکن و حل مشکلات و معرفی افراد متخلف با هدف کمک به حل مشکلات آنها و تکمیل ساخت‌و‌ساز‌ها اقدام کند.

وی یادآور شد: وضعیت اجاره و ودیعه مسکن در سطح شهرستان مردم را دچار گرفتاری کرده و لازم است همه دستگاه‌ها نسبت به انجام وظیفه در راستای کمک به تولید مسکن و بهبود وضعیت اجاره تلاش کنند.

در ادامه جلسه مشکلات برخی از تعاونی‌های مسکن با حضور مدیران عامل، اعضا و روسای اداره‌کار، تعاون و رفاه‌اجتماعی و اداره راه‌و‌شهرسازی بررسی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت و ساز مسکن فرمانداری مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۱۶۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حیدری با بیان اینکه معاونت املاک و حقوقی اداره راه و شهرسازی وظایف بسیار مهمی برعهده دارد، گفت: تامین زمین، تعیین تکلیف اراضی موات، انطباق زمین‌های محدوده شهری و حراست و حفاظت از اراضی ملی از وظایف مهم این معاونت است.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار هکتار از اراضی ملی استان زنجان تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن است، افزود: یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان حفاظت از این اراضی را بر عهده دارد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: در چند سال أخیر واگذاری زمین در بخش مسکن مهر و نهضت ملی مسکن به صورت خیلی گسترده و قابل توجه در استان اتفاق افتاده است.

حیدری با بیان اینکه ۷۸۰ پرونده حقوقی در این معاونت در دست اقدام است، گفت: این معاونت با حداقل نیرو برای انجام وظایف سازمانی خود به بهترین نحو تلاش می‌کند.

وی افزود: با کار‌های انجام گرفته زمین مورد نیاز استان برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تأمین شد که بخشی از زمین در دستور الحاق به محدوده شهری زنجان است.

دیگر خبرها

  • آغاز واگذاری ۱۲۴ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در ماکو
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • تأمین هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد
  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز