Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد اعلام کرد بیشتر قربانیان حملات اخیر رژیم صهیونیستی به شهر رفح در نوار غزه زنان و کودکان بوده‌اند و در صورت تشدید حملات رژیم اشغالگر به این باریکه، خطر کشتار غیرنظامیان و آوارگی مضاعف فلسطینی‌ها افزایش می‌یابد.

در بیانیه این نهاد حقوق بشری آمده است: «فولکر تورک، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل امروز مجموعه حملات اسرائیل علیه رفح در روزهای گذشته را محکوم کرد؛ حملاتی که بیشتر به کشته‌شدن زنان و کودکان منجر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بار دیگر نسبت به حمله‌ای تمام‌عیار علیه این منطقه هشدار داد، منطقه‌ای که ۱.۲ میلیون فلسطینی به‌اجبار به آن پناه آورده‌اند.»

بر اساس این بیانیه، چنین حمله‌ای تنها به کشتار بیشتر و آوارگی مضاعف منجر شده و جنایات بین‌المللی بیشتری به همراه خواهد داشت. بر اساس گزارش‌ها، در حملات رژیم صهیونیستی به رفح در ۱۹ و ۲۰ آوریل دست‌کم ۳۳ فلسطینی کشته شدند که ۲۲ تن از آن‌ها زن و کودک بودند.

تورک در این بیانیه گفت: «هر ۱۰ دقیقه یک کودک کشته یا مجروح می‌شود. آن‌ها بر اساس قوانین جنگی مصونیت دارند؛ اما در نهایت همین کودکان هستند که بهای این جنگ را پرداخت می‌کنند.»

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رفح غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۱۸۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی در عرصه نظامی به هیچیک از اهدافش نرسید

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی‌فرد صبح امروز جمعه در مراسم اختتامیه نوزدهمین دوره جشنواره قرآن، عترت و نماز نخبگان دانش‌آموزی خوزستان با بیان اینکه اهمیت آموزش و پرورش به‌خاطر دانش‌آموزان است، در خطاب به دانش آموزان بیان کرد: کشورهای آفریقایی و افغانستان را ببینید چون توان علمی نداشتند اینها آمدند و ذخایر نفت و گاز و طلای آنها را دزدیدند و با آن برای خود تمدن درست کردند. انقلاب اسلامی همه این ذخایر و منابع را برای خودش نگه داشته است.

وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ یک دختر با مرگ طبیعی از دنیا رفت. رسانه‌های آنها کاری کرد که به نظام هزینه تحمیل شد. اکنون رژیم صهیونیستی در غزه جنایت می‌کند و نیمی از این شهدا در غزه کودک هستند اما می‌گویند جمهوری اسلامی در ۱۴۰۱ حقوق بشر و حقوق زنان را رعایت نکرد. این رژیم در عرصه نظامی به هیچیک از اهدافش نرسید. اکنون هم فطرت دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی به آنها نهیب زد و دست به اعتراض زدند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به اینکه چهره تمدن غربی را در اسرائیل ببینید، افزود: می‌گفتند هر آنچه را که به سمت‌مان شلیک شود، در هوا می‌زنیم اما وقتی بزدلانه به سفارتخانه ما در سوریه حمله کردند در یکی دو هفته تا عملیات وعده صادق آماده بودند و اما موشک‌های بالستیک و پهپادهای ایران همه به هدف اصابت کرد. در ۱۰ روز آمریکا به ما پیغام داد ما نبودیم.

وی درباره موضوع حجاب گفت: حدود ۹۰ سال قبل در اروپا وضعیت حجاب پوشیده بود اما اکنون نتیجه کار آنهایی که دنبال بی‌حجابی بودند و نتیجه کار فمینیست که از طرف استکبار جلو آمدند قابل مشاهده کنید. در آنجا درصد خودکشی مردان ۲۰ درصد و زنان ۵۰ درصد است. همه شعارهای فمینیست‌ها به ضرر زن بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: آنها خانواده را هدف قرار دادند. سقط جنین یعنی کشتن انسان و آنها از آن حمایت می‌کنند. آنها زننده‌ترین رفتار یعنی عمل قوم لوط را قانونی کردند.

کد خبر 6095848

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی در عرصه نظامی به هیچیک از اهدافش نرسید
  • گرامیداشت یاد خبرنگاران کشته شده فلسطینی در روز جهانی آزادی مطبوعات
  • انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر از کشتار زنان و کودکان در غزه
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به همه روزنامه نگاران فلسطینی رسید
  • واشنگتن پست : طرح صلح خاورمیانه بایدن توهم است تا واقعیت/ طرح نتانیاهو برای غزه شامل جنگ بیشتر است/ اعراب طرف گفت و گویی در تل آویو ندارند
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • ترکیه تجارت با اسرائیل را تعلیق کرد
  • گزارش یوناما درباره وضعیت افغانستان اشتباه و نادرست است
  • واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم