Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@19:03:32 GMT

حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | کد خبر: ۴۰۱۸۴۱۷۳

حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!

به گزارش "ورزش سه"، محمدامین حزباوی که انتقال پر سر و صدایی در تابستان از فولاد خوزستان به السد داشت، در نخستین سال لژیونر شدن و بازی در لیگ ستارگان قطر در آستانه کسب افتخار مهمی قرار دارد تا فصل رویایی او تکمیل شود.

تیم فوتبال السد از ساعت 19 فردا شب (چهارشنبه) در ورزشگاه البیت به مصاف الشمال و یاران امید ابراهیمی خواهد رفت تا یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل 24-2023 در لیگ ستارگان قطر را برگزار کند که محمدامین حزباوی می‌تواند در جدال با هافبک ایرانی حریف، یک شب درخشان را داشته باشد و در نهایت هم جام قهرمانی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که فقط دو بازی از لیگ ستارگان قطر باقی مانده، یاران حزباوی 46 امتیازی هستند و فاصله 5 امتیازی با الریان و الغرافه، تیم‌های دوم و سوم جدول در این رقابت‌ها دارند و به همین دلیل می‌توانند با کسب پیروزی مقابل الشمال در بازی فردا شب، قهرمانی خود را قطعی کنند.

محمدامین حزباوی 20 ساله که در فصل جاری لیگ ستارگان قطر 18 بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده و علاوه بر آن، عملکرد خوبی در خط دفاعی تیمش داشته، می‌تواند فردا شب به جام برسد و در فصل جاری افتخارآفرینی کند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۱۸۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه

محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزدهای دور دوم از فردا، اظهار کرد: چهار نامزد راه یافته به دور دوم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه برای تعیین ۲ کرسی باقی مانده با هم رقابت می‌کنند.

وی افزود: اسامی این چهار نامزد در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه به ترتیب حروف الفبا آقایان جهانبخش امینی با کد انتخاباتی ۱۱، ابراهیم رحیمی زنگنه با کد انتخاباتی ۲۲، فضل الله رنجبر با کد انتخاباتی ۳۳ و عبدالرضا مصری با کد انتخاباتی ۴۴ هستند.

فرماندار کرمانشاه بیان کرد: از بامداد روز پنجشنبه مصادف با سیزدهم اردیبهشت ماه، مهلت تبلیغات این چهار نامزد انتخابات شروع و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

آمویی تصریح کرد: مهلت تبلیغات این نامزدها ۲۴ ساعت قبل از فرایند رأی گیری پایان خواهد گرفت.

آمویی با بیان اینکه انتخابات دور دوم همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، گفت: فرآیند رأی‌گیری از ساعت هشت صبح آغاز می‌شود و به مدت ۱۰ ساعت ادامه دارد و در صورت نیاز این زمان تمدید خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات این دوره در کرمانشاه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، افزود: روز رأی گیری دستگاه‌های اخذ رأی مکانیزه در شعب مستقر می‌شود و شهروندان می‌توانند به سهولت رأی خود را ثبت کنند.

گفتنی است، ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه پیش بینی شده است.

کد خبر 6094393

دیگر خبرها

  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • آسمان تهران تا فردا بارانی است
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • ژابی آلونسو: تشنه قهرمانی در اروپاییم!
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • حزباوی دوباره برای قهرمانی برگشت! (عکس)
  • جنگ ستارگان پاریسی با زنبور‌های پرشور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا