Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامرانی صالح در دیدار با استاندار همدان و با تبریک دهم اردیبهشت روز روانشناس گفت: تاکنون در ۱۵۰ روستا پرونده تشکیل و نقشه راه تنظیم شده است، همچنین طرح الزامی شدن مشاوره پیش از ازدواج در جریان تصویب است.

او همچنین گفت: مرکز جامع بنیاد خانواده و جمعیت متشکل از ۱۴ مرکز مشاوره با ۱۰۵ روانشناس دارای تحصیلات ارشد و دکتراست و ۴۰ مجموعه فعال دیگر هم در استان وجود دارد که همگی به ترویج فرهنگ مشاوره، اقدامات مشاوره‌ای در زمینه‌های پیش از ازدواج، کودک، نوجوان، تحکیم خانواده، پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی و تربیت کنشگر می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامرانی صالح گفت: همچنین با هدف فرزندآوری و جوانی جمعیت، اقدام به تربیت کنشگر جمعیت کرده ایم و ۱۲۰ نفر در دوره آموزشی شرکت خواهند کرد و ۴۰ برگزیده به دوره تکمیلی می‌روند تا با اعزام به ۳۰۰ نقطه فعالیت خود را آغاز کنند.

استاندار همدان هم گفت: شکل گیری مرکز جامع قابل تحسین است و نیاز به تقویت و حمایت دارد.

علیرضا قاسمی فرزاد تاکید کرد: به آموزش اهمیت ویژه بدهید و آموزش را از خردسالی آغاز کنید تا مبانی فکری درست پایه ریزی شود و برای دست یابی به این منظور با دانشگاه فرهنگیان ارتباط داشته باشید.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان هم با اشاره به اینکه اعتبارات مناسبی برای پیشگیری از خودکشی به استان تخصیص یافته است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی برای اجرای طرح‌های مطالعاتی و درمانی در محلات آسیب پذیر هزینه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری طرح محله محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۱۸۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح

در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه چند فلسطینی شهید شدند.

به گزارش ایسنا، در حالی که جنگ غزه امروز (جمعه) وارد دویست و دهمین روز خود شد، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منزلی را در محله الزهور در شمال شهر رفح بمباران کردند که منجر به شهادت ۷ تن از جمله چهار کودک و زخمی شدن چند نفر دیگر شد.

همچنین در حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه ۹ نفر زخمی شدند.

به گفته منابع در حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در نزدیکی اردوگاه آوارگان در غرب تل السلطان در غرب رفح نیز بیش از ۱۰ تن مجروح شدند.

از سوی دیگر شبکه الجزیره به تصاویری از یک پهپاد صهیونیستی دست یافت که پیشتر در غزه سرنگون شده بود. این تصاویر درباره عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در محله الشجاعیه در دسامبر گذشته است و تانک‌های اسرائیلی را نشان می‌دهد که در تعدادی از مدارس الشجاعیه مستقر شده‌اند. تانک‌های اسرائیلی گورستان التوانسه در مرکز محله الشجاعیه را تخریب کردند.

همچنین این تصاویر سربازان رژیم اشغالگر را نشان می‌دهد که از یک فلسطینی به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند و وی را به داخل یکی از مدارس در محله الشجاعیه می‌فرستند. این تصاویر ۲ پهپاد صهیونیستی را نشان می‌دهد که در حال تعقیب این فلسطینی هستند.

در این راستا مقاومت فلسطین همچنان به هدف قرار دادن محور نتزاریم که غزه را به ۲ قسمت شمال و جنوب تقسیم می‌کند، با خمپاره و موشک ادامه می‌دهد.

گردان‌های شهدای الاقصی پنجشنبه مراکز کنترل و فرماندهی در محور نتزاریم را هدف قرار دادند.

گردان‌های شهدای الاقصی تجمع سربازان رژیم صهیونیستی و خودروهایشان را در اطراف منطقه الشیخ عجلین در جنوب غرب شهر غزه هدف قرار دادند.

گردان‌های المجاهدین و گردان‌های مقاومت ملی، شاخه نظامی جبهه دموکراسی برای آزادی فلسطین نیز نیروهای رژیم صهیونیستی در محور نتزاریم را هدف قرار دادند.

سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با نیروهای شهید عمر القاسم تجمع نیروهای رژیم صهیونیستی را در این منطقه هدف قرار داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند
  • حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • اجرای عملیات آسفالت‌ریزی در محله ۳۸ منظریه
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران برتر کشور شد
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • روش و نرخ محاسبه خدمات قضایی به کمک مشاوره حقوقی