Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@22:44:43 GMT

۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | کد خبر: ۴۰۱۹۴۹۵۸

۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرج از احداث چایخانه های رضوی در شهر کرج خبر داد. - اخبار استانها -

امیر اشتری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در کرج، بیان کرد: در راستای ترویج و بازآرایی فضای معنوی حرم و بارگاه امام هشتم (ع) در کرج، 4 چایخانه  رضوی در کرج کلنگ زنی و احداث می شود.

وی گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که در دهه کرامت در شهر کرج انجام خواهد شد، کلنگ زنی و آعاز عملیات عمرانی 4 چایخانه در شهر کرج خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج در ادامه به جانمایی این چایخانه ها اشاره کرد و گفت: این چایخانه ها در مناطق 2، 7 ، 8 و 9 شهرداری کرج کلنگ زنی و احداث خواهد شد.

 اشتری با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت شهری برای برپایی متفاوت دهه کرامت امسال نسبت به سال های گذشته، افزود: در همین خصوص نیز روز گذشته جلسه ای با حضور شهردار، تعدادی از اعضای شورای شهر و خادمیاران برگزار و هماهنگی های لازم در زمینه برگزاری برنامه های دهه کرامت انجام شد.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرج اذعان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج نیز برای این مناسبت برنامه هایی را پیش بینی کرده که علاوه بر کلنگ زنی چایخانه های رضوی، برگزاری جشن مهربانو در روز دختر و برپایی اجتماع 20 هزار نفره امام رضایی هاست.

معاون شهردار کرج، راه اندازی کارناوال کودکانه در سطح شهر به منظور جذب خردسالان به اجتماعات مذهبی و تشویق و ترغیب آنها برای شناخت و پیگیری سیره ائمه معصومین(ع) را بخش دیگری از برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری کرج در روزهای دهه کرامت عنوان کرد.

دهه کرامت در سال جاری همزمان با روز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) از روز جمعه 21 اردیبهشت ماه آغاز و تا دوشنبه 31 اردیبهشت ماه همزمان با ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان فرهنگی شهرداری کرج دهه کرامت کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۱۹۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: طی روزهای سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت سال‌جاری، ۲٠ هزار و ۶۲۶ نفر از اماکن تاریخی شهرداری بازدید کرده‌اند.

محمدعلی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به اینکه کاشان دارای جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی است که هریک منحصربه‌فرد محسوب می‌شود، اظهار کرد: خانه تاریخی طباطبایی، خانه عباسیان و حمام سلطان امیر احمد از بناهای تاریخی شهرداری کاشان است که در حال حاضر تحت نظارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قرار دارد.

وی با بیان اینکه خانه تاریخی طباطبایی به عنوان عروس خانه‌های ایران با استقبال کم‌نظیر گردشگران در تعطیلات اردیبهشت و همزمان با پیچیدن عطر گل سرخ و موسم گلاب‌گیری روبه‌رو شده است، افزود: بیش از ۱۲ هزار گردشگر داخلی و خارجی از این مکان بازدید کرده‌اند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: با توجه به فصل بهار و همزمانی تعطیلات اردیبهشت و موسم گلاب‌گیری، شاهد استقبال هموطنان از اقصی نقاط کشور از اماکن گردشگری شهرداری کاشان بودیم، به نحوی که طی این دو روز ۳۹۰۳ نفر گردشگر داخلی و خارجی از حمام سلطان امیر احمد و ۴۵۴۶ نفر گردشگر داخلی و خارجی از خانه عباسیان بازدید داشته‌اند.

فرجی اضافه کرد: هنرمندان نمایشگاه صنایع‌دستی، عرقیات و سوغات کاشان در قالب غرفه‌ها و ایستگاه‌هایی در خانه‌های تاریخی طباطبایی و عباسیان مستقر بودند و راهنمایان گردشگری نیز با ارائه اطلاعات و معرفی هر بنا به انجام وظیفه پرداختند.

وی افزود: طی این مدت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به عنوان متولی مدیریت پارکینگ‌های موقت شهرداری خدماتی را به گردشگران ارائه کرد.

کد خبر 750994

دیگر خبرها

  • صدور مجوز خرید و راه‌اندازی خط تولید کشتار مرغ در همدان
  • امتداد «زیارت» با تدارک ۳۸۰ برنامه / «با شما سربلندیم»؛ شعار محوری دهه کرامت ۱۴۰۳
  • امتداد «زیارت» با تدارک 380 برنامه در دهه کرامت / «با شما سربلندیم»؛ شعار محوری دهه کرامت 1403
  • اعزام ۸۰ نفر از خادمیاران و جوانان بهادران به مشهد مقدس
  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • ۲۵ چایخانه رضوی در استان بوشهر اجرا می‌شود
  • مشارکت بین‌نهادی، پیش‌نیاز مشارکت مردمی
  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • همخوانی خادمان رضوی در چایخانه حضرت رضا(ع)