Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس خراسان، مسئول برگزاری این همایش خانوادگی گفت:به مناسبت هفته سلامت همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهر خرو برگزار شد.
مهدی رحمانی افزود: در این همایش ۸۰۰ نفر از خانواده‌های شهر خرو مسیر ۲ کیلومتری میدان امام رضا (ع) تا پارک گلزار شهدای گمنام را پیاده‌روی کردند.

او گفت: در پایان این مراسم به تعداد ۱۱۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: همایش پیاده روی خانوادگی شهر خرو هفته سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۲۰۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از ساعت‌ها جست‌وجو گردشگران مفقوده شده خانم در ارتفاعات نیشابور پیدا شدند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور گفت: پس از ۳ ساعت جست‌وجو، گردشگران مفقوده‌شده که خانم هستند، در ارتفاعات نیشابور پیدا شدند.

اسماعیل شاه‌بیکی در گفت‌وگو با ایسنا از مفقودی ۵ گردشگر خانم در ارتفاعات روستای بوژان و تلاش ۲ تیم امداد و نجات کوهستان شعبه، جهت عملیات جست‌وجو خبر داد.

وی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز EOC استان مبنی‌بر مفقودی ۵ شهروند خانم در ارتفاعات روستای بوژان، ۲ تیم از نجاتگران تیم امداد و نجات کوهستان شعبه سریعاً به موقعیت اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور عنوان کرد: ۵ خانم به همراه یک کودک که برای طبیعت‌گردی به ارتفاعات روستای بوژان رفته بودند، به دلیل باران و طوفان از ادامه مسیر باز مانده و به دلیل تاریکی هوا مسیر برگشت را گم کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش نجاتگران شعبه طی ۳ ساعت عملیات جست‌وجو موفق به برگرداندن این عزیزان به منطقه امن شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پس از ساعت‌ها جست‌وجو گردشگران مفقوده شده خانم در ارتفاعات نیشابور پیدا شدند
  • در برگزاری این رویداد مشارکت دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و اندیشکده‌ها بسیار قابل قبول بود
  • اجاره سالن همایش، سمینار و کنفرانس در سلام حرفه ای + [مشاوره رایگان]
  • برگزاری همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» لبیک به ندای رهبری است
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»