Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@09:00:47 GMT

۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | کد خبر: ۴۰۲۰۰۱۷۷

۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر جمعه به مناسبت هفته کار و کارگر، از پنج نفر از کارگران نمونه استان البرز با حضور محمد چکشیان، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز و آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز در نماز جمعه کرج تجلیل شد.

هر ساله کمیته‌های استانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز بر اساس یکسری شاخص‌ها اقدام به ارزیابی واحدهای تولیدی در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و … می‌کنند و طرح‌های کارآفرینانه، روش‌های افزایش دهنده تولید و بهره وری و امور خلاقانه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت کارگرانی که در این طرح‌ها شرکت داشته باشند ارزیابی و امتیاز دهی شده و از دل آنها افرادی انتخاب می‌شوند و مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند و سپس به صورت کشوری نیز از آنها تجلیل می‌شود که امروز با توجه به حضور معاون وزیر از پنج نفر تقدیر شد.

کد خبر 6089244

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته کار و کارگر نماز جمعه کرج وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بوشهر تبریز ایلام خطبه های نماز جمعه بارش باران کرمانشاه سیلاب کرمان اردبیل همدان کردستان سنندج مشهد عملیات وعده صادق استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۲۰۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش خبرنگار تسنیم از تکریم ۷۵۰ معلم نمونه اصفهان + فیلم

آیین تکریم از ۷۵۰ معلم نمونه استان اصفهان و گرامیداشت مقام معلم در اصفهان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، آیین تکریم از 750 معلم نمونه استان اصفهان و گرامیداشت مقام معلم در اصفهان برگزار شد.

محمدرضا جانثاری در این آئین ضمن گرامیداشت دهه کرامت و هفته معلم، اظهار داشت: از همه معلمانی که در گوشه گوشه استان اصفهان در حال خدمت به جامعه هستند، قدردانی می‌کنم و امیدوارم که به‌ وظایف‌ خود در قبال این قشر عمل کنیم؛ برگزاری مراسم تجلیل از مقام معلم حرکت خوبی است اما کافی نیست و پاسداشت مقام معلم باید در همه ارکان و شئون جامعه جاری باشد به طوری که همه مردم بدانند پیشرفت، قوت و تربیتی که‌ در جامعه حاصل می‌شود، از وجود معلم سرچشمه می‌گیرد.

وی افزود: جامعه باید به این مهم واقف بوده و با این اندیشه زندگی کند و پاسداشت مقام معلم باید مردمی شود به شکلی که هرکس که فرزند دانش‌آموزی دارد، در روز معلم خودش را مکلف به تجلیل از مقام معلم بداند و این شیوه باعث آموزش فرزندش نیز خواهد بود؛ کسانی که دانش‌آموز ندارند، خودشان روزی دانش‌آموز بوده‌اند و می‌تواند با مراجعه به مدرسه‌ای که در آن درس خوانده‌اند، از مقام معلم تجلیل کند.

روایت تسنیم از اشتیاق معلم نمونه کشور برای تعلیم و تربیتمعلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تأکید کرد: معلم امین جامعه است زیرا که مردم پاره تن خود را به او می‌سپارند و به همین خاطر باید مقام معلم تقویت شود.

جانثاری با بیان اینکه پاسداشت مقام معلم برای مسئولین معنای دیگری دارد، گفت: مسئولان در هر سطحی که هستند، باید تلاش کنند تا مجموعه آموزش و پرورش و معلمان دغدغه‌ای به جز آموزش نداشته باشند.

.

انتهای پیام/170/.

دیگر خبرها

  • گزارش خبرنگار تسنیم از تکریم ۷۵۰ معلم نمونه اصفهان + فیلم
  • تجلیل از معلمان نمونه فارس
  • تجلیل از معلمان نمونه
  • تداوم بارش‌ها در تهران و این مناطق تا جمعه | شدت بارش‌ها در ۲ استان ؛ هوا سردتر می‌شود | سامانه بارشی جدید در راه ایران
  • تجلیل از معلمان نمونه کشور و استان
  • معلمان نمونه لرستان تجلیل شدند
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد
  • بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود
  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش