Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: افتتاح کلنگ زنی طرح بهداشت و درمان بیمارستان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۲۰۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز شمارش معکوس پایان کار بیمارستان‌ها در جنوب نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت بهداشت فلسطین در مورد تشدید بحران مشتقات سوختی در بیمارستان‌های جنوب نوار غزه هشدار داده و خواستار اقدام و تحرک فوری برای جلوگیری از وخامت هرچه بیشتر اوضاع انسانی در این منطقه شده است.‌

از سوی دیگر، «تدروس آدهانوم گبریسوس» رئیس سازمان جهانی بهداشت در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که سوخت بیمارستان‌های جنوب نوار غزه برای ۳ روز دیگر کفایت می‌کند و این یعنی اینکه این بیمارستان‌ها به زودی از خدمت خارج خواهند شد.

گبریسوس اشاره کرد که یکی از ۳ بیمارستان موجود در رفح بیمارستان یوسف النجار است که به سبب عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در رفح از خدمت خارج شده است.

وی هشدار داد که تعطیلی گذرگاه زمینی رفح مانع از ورود سوخت به نوار غزه خواهد شد و در این صورت تمامی عملیات‌های انسانی متوقف خواهد شد.

کد خبر 6100997

دیگر خبرها

  • آغاز شمارش معکوس پایان کار بیمارستان‌ها در جنوب نوار غزه
  • سازمان بهداشت جهانی : بیمارستان‌های جنوب نوار غزه فقط برای ۳ روز سوخت دارند
  • افتتاح بخش تالاسمی بیمارستان امید شهرستان مهرستان
  • تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک