Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث شهرستان سقز از ارائه خدمات فوریتی پزشکی به ۱۴ مصدوم ناشی از واژگونی خودرو مینی‌بوس در مسیر جاده سنندج نزدیک گردنه کریم‌آباد صاحب این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سقز، محمد عزیز اویسی اظهار کرد: به دنبال تماس حاضران در صحنه در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر امروز مبنی بر واژگونی خودرو مینی‌بوس در مسیر جاده سنندج نزدیک گردنه کریم آباد صاحب، چهار دستگاه آمبولانس پایگاه جاده‌ای صاحب و ایرانخواه، پایگاه منطقه سه شهری و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از رسیدن به صحنه و معاینه ۱۴ مجروح این حادثه، اقدامات درمانی اولیه برای مجروحان انجام و جهت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شفا سقز منتقل شدند.

مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث شهرستان سقز، احتیاط را شرط اول ایمنی دانست و خاطرنشان کرد: احتیاط در رانندگی نشانه ترس یا کم تجربگی نیست و لازم است در حین رانندگی با در نظر گرفتن تمام جوانب، از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کرد.

اویسی اضافه کرد: مینی‌بوس مذکور از شهر همدان عازم شهر بانه در استان کردستان بود.

کد خبر 748450

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سنندج شهر سنندج کردستان استان کردستان حادثه رانندگی تصادف رانندگی تصادفات جاده ای امار مصدومان حادثه تصادف شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۲۰۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب الاجل یک ماهه به سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج برای ساماندهی قطعه هنرمندان

رئیس شورای شهر سنندج گفت: به سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج فرصت یک ماه داده شده است تا نسبت به ساماندهی قطعه هنرمندان اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عزت رضایی شامگاه امروز _سه‌شنبه هیجدهم اردیبهشت_ در دیدار جمعی از چهره‌های فاخر فرهنگی و هنری شهر سنندج که در راستای ساماندهی قطعه هنرمندان برگزار شد، با اشاره به اینکه این قطعه باید در شأن و مقام هنرمندان و فرهیختگان این دیار باشد، اظهار کرد: سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج مکلف است طی یک ماه اقدامات لازم را در خصوص ساماندهی قطعه هنرمندان انجام دهد و ما شاهد اقدامات مؤثری در این زمینه باشیم.

وی افزود: خرسندیم که در شهری زندگی می‌کنیم که سرآمد فرهنگ و ادب است اما در آن سوی قضیه ناراحتیم که هنرمندان و فرهیختگان این دیار که هرکدام گنجینه‌های بسیار با ارزشی هستند، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

رئیس شورای شهر سنندج خاطرنشان کرد: رسالت اصلی شورای شهر خدمت به مردم است و امیدواریم با همفکری هم بتوانیم طرح‌ها و مصوبات ضروری و موردنیاز مردم را به منصه ظهور برسانیم.

رضایی با بیان اینکه که در حق هنرمندان کوتاهی‌هایی زیادی صورت گرفته است، گفت: اعضای شورا شهر به عنوان منتخبان و معتمدان مردم در کنار جامعه هنرمندان بوده و پذیرای هر نوع انتقاد، پیشنهاد و همکاری هستند.

وی با بیان اینکه یادواره‌ها، فرصتی برای ترویج جلوه‌های والای اخلاقی هنرمندان، فرهیختگان و از خود گذشتگان است، اضافه کرد: به پاس ارج نهادن به مقام ازخودگذشتگی مرحوم آرمان بنفشی بلوار ننله به نام آن مرحوم نام‌گذاری شده است و سردیس آن نیز در مراحل پایانی قرار دارد.

کد خبر 751572

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل یک ماهه به سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج برای ساماندهی قطعه هنرمندان
  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • واژگونی مینی بوس در آزاد راه قزوین _ زنجان/ ۱۵ مسافر مصدوم شدند
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده
  • واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده/ ۱۰ نفر مصدوم شدند