2024-05-05@05:53:45 GMT
۱۶۳ نتیجه - (۰.۰۲۹ ثانیه)
«اخبار سینمای اروپا»:
بیشتر بخوانید: اخبار اقتصادی روز در یوتیوب (اخبار جدید در صفحه یک)
روشنفکران ایرانی طوری از الگوگیری از سینمای آمریکا انتقاد میکنند که انگار سینمای ایران به یک مدل بومی مبتنی بر چارچوبهای ملی خود دست یافته است و حالا عدهای قصد
در نخستین سالانه فیلم منجی، 6 فیلم سینمایی موعودگرایی شامل 3 اثر انیمیشن و 3 اثر غیرانیمیشن از سینمای هالیوود، اروپا و ایران اکران میشود.
آثاری که در بخش سینمای سعادت سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر روی پرده میروند، شما را در جریان تحولات، جهشها و نقاط امیدبخش سینما در آمریکای لاتین، آسیا،
سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر از اول تا ششم اردیبهشت ماه 95 به دبیری رضا میرکریمی در پردیس سینمایی چارسو برگزار میشود.
آثاری که در بخش سینمای سعادت سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر روی پرده میروند، شما را در جریان تحولات، جهشها و نقاط امیدبخش سینما در آمریکای لاتین، آسیا،
فیلمسازان ما به دنبال ایرانیزه شدن ایدههایی هستند که سینمای آمریکا و اروپا طالب آن است.
یک پلان جلوهگری از شخصیت زن در فیلم وجود ندارد/ یک بیت فردوسی را به تمام سینمای اروپا نمیدهم/ حتی یک فریم فیلم برای خوشایند مخاطب خارجی جا به جا نشد
وحید جلیلوند با بیان اینکه فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» فیلم نیست و هیچ دروغی ندارد تاکید کرد یک پلان جلوهگری از شخصیتهای زن در فیلم وجود ندارد، در صورتی که
یک پلان جلوهگری از شخصیت زن در فیلم وجود ندارد/ یک بیت فردوسی را به تمام سینمای اروپا نمی دهم/ یک فریم فیلم برای خوشایند مخاطب خارجی جابه جا نشد
وحید جلیلوند با اشاره به این مهم که فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» فیلم نیست و هیچ دروغی ندارد تاکید کرد: یک پلان جلوهگری از شخصیتهای زن در فیلم وجود ندارد،
یک پلان جلوهگری از شخصیت زن در فیلم وجود ندارد/ یک بیت فردوسی را به تمام سینمای اروپا نمی دهم/ یک فریم فیلم برای خوشایند مخاطب خارجی جابجا نشد
وحید جلیلوند با اشاره به این مهم که فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» فیلم نیست و هیچ دروغی ندارد تاکید کرد: یک پلان جلوهگری از شخصیتهای زن در فیلم وجود ندارد،
شانتال آکرمان سینماگر و نظریهپرداز بلژیکی و یکی از مهمترین فیلمسازان اروپایی چند دهه اخیر از دنیا رفت.
سینمای اروپا به عنوان سینمایی متکی بر اندیشه و محتوا محور، همواره سرشار از سینماگرانی بوده که در ذات خود خلاقیت داشته و هیچگاه دنباله روی سینمای تجاری آمریکا نبوده
این فیلم قصد آن دارد تا نشان دهد منفعت طلبی رواج یافته در جامعه ای بحران زده موجب می شود تا نوع دوستی و همیاری انسان ها بر اثر منافع
بزرگترین ارگ سینمایی اروپا پس از شش سال بازسازی و مرمت، شکوه گذشته را به دست آورده است و در یکی از سالن های محله «وست اند» در مرکز لندن