Web Analytics Made Easy - Statcounter
2024-04-26@11:41:52 GMT
۶۷۷ نتیجه - (۰.۱۳۵ ثانیه)

«اخبار صنعت بازی سازی»:

بیشتر بخوانید: اخبار اقتصادی روز در یوتیوب
    با پیشرفت‌های مداوم در فناوری هوش مصنوعی، می‌توان انتظار داشت که نقش آن در صنعت بازی‌سازی بیشتر توسعه یابد، بازی‌ها را هوشمندتر، متنوع‌تر و جذاب‌تر برای بازیکنان سراسر جهان کند. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا صدیقی، دکترای مهندسی سیستم‌های نرم‌افزار و توسعه دهنده بازی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و دارنده جایزه هوش مصنوعی...
    محمدامین حاجی هاشمی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به راه‌های مقابله با مهاجرت بازی‌سازان گفت: باید زیرساخت‌های تولید و توسعه و نشر بازی در کشور را تقویت کنیم. تا زمانی که صنعت گیم به عنوان یک حوزه رسمی و مهم در کشور نباشد، نمی‌توان انتظار داشت که این...
    به گزارش قدس آنلاین، بهداد باقری فعال عرصه انیمیشن و سرپرست بخش رندر و نورپردازی انیمیشن «شمشیر و اندوه» گفت: در ایران فقط در جشنواره فیلم فجر و جشنواره پویانمایی به موضوع انیمیشن پرداخته می‌شود که فضای انیمیشن جشنواره فجر خیلی محدود است ضمن اینکه این جشنواره فضای خیلی رسمی دارد و عملاً فقط جشنواره...
    یک شرکت دانش بنیان با استفاده از فناوری‌های یونیتی و بلاکچین و با آخرین ابزار‌های روز دنیا موفق به طراحی و تولید بازی‌های گرافیکی دوبعدی و سه بعدی ماجراجویی شده است که از جذابیت گرافیکی فوق العاده‌ای برخوردار است این در حالی است که بازی‌های مشابه خارجی در اپ استور‌های خارجی با هزینه‌های بالایی جهت...
    به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، یک شرکت دانش بنیان با استفاده از فناوری‌های یونیتی و بلاکچین و با آخرین ابزار‌های روز دنیا موفق به طراحی و تولید بازی‌های گرافیکی دوبعدی و سه بعدی ماجراجویی شده است که از جذابیت گرافیکی فوق العاده‌ای برخوردار بوده که بازی‌های مشابه خارجی در اپ استور‌های خارجی با هزینه‌های...
    صنعت گیم که گاهی در منابع غیررسمی هنر هشتم نامیده شده به لطف پیشرفت گسترده در سخت‌افزار، امروزه دارای بازاری چند میلیارد دلاری است و شرکت‌های گوناگون با صرف سال‌ها زمان و پرداخت میلیون‌ها دلار سعی دارند سهمی از این بازار را به خود اختصاص دهند. اختصاصی طرفداری I برای ساخت یک بازی خواه کوچک باشد یا...
    محمد امین حاجی هاشمی مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای در حاشیه بازدید از پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: بازی های رایانه ای یک صنعت خلاق است به این معنا که همه محصول یک دنیای جدید را به روی مخاطبش باز می کند؛ هر بازی یک روایت جدیدی را به روی مخاطبش...
    اولین رویداد ملی استعدادیابی همراه اول یا همان رویداد کی‌برد برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم با موضوع باز‌سازی توسط آکادمی همراه اول امسال برگزار شد و با یک بوت‌کمپ سه روزه هیجان‌انگیز و آموزنده در اواخر بهمن به پایان رسید که طی آن بچه‌ها حضور در یک فضای حرفه‌ای حوزه بازی‌سازی را تجربه کرده و ضمن...
    یک بازی‌ساز گفت: در شروع کار ما همه دنبال تولید کار محتوایی و فرهنگی بودیم، اما از جایی به بعد با توجه به نگاه سلیقه‌ای نتوانستیم کار فرهنگی کنیم.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پنل تخصصی این نشست با رویکرد بررسی چگونگی و چیستی محتوا در بازی با مدیریت مرتضی جمشیدی سردبیر مجله «بازی‌بان» برگزار...
    به گزارش خبرنگار ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، بازی‌سازی جزو موثرترین رسانه‌‌هایی محسوب می‌شود که به خوبی و با روشی نوین مفاهیم فرهنگی را منتقل می‌کند. بسیاری از کشورهای پیشرفته روی صنعت بازی تمرکزی جدی دارند و در بازار جهانی هم سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده‌اند. ایران با...
    به گزارش خبرنگار ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، بازی‌سازی یکی از موثرترین حوزه‌هایی است که می‌تواند فرهنگ و آداب و رسوم کشورها را با آموزنده‌ترین روش‌‌های ممکن برای مخاطب به همراه داشته باشد. در ایران توسعه دهندگان خوبی برای ارائه بازی‌های ایرانی و با کیفیت پای کار هستند و با وجود...
    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان گفت: بازی‌های گرافیکی دوبعدی و سه بعدی مابا استفاده از جدیدترین ابزار‌های روز دنیا تولید شده و از جذابیت گرافیکی فوق العاده‌ای برخوردارند.ناصر محمودی با بیان این‌که این بازی‌ها بیشتر با موضوع سرگرمی و آموزشی طراحی و تجاری سازی شده‌اند، ادامه داد: در...
    در قسمت اول این گزارش، در خصوص رشد تصاعدی پدیده بازی‌های کامپیوتری که حدود چهل درصد از کل جمعیت دنیا را به خود مشغول کرده است صحبت کردیم، و به موضوعاتی از جمله رقابت شرکت ها در تولید بازی‌های ویدئویی، رشد بازیهای آنلاین، و خرید اشتراکات بازی توسط گیمرها، همگرایی فیلم‌سازی و بازی‌سازی، رشد...
    بازی‌سازی و گیم در تمام دنیا برای سرمایه‌گذاران صنعتی پول‌ساز شناخته و برای گیمرها صنعتی سرگرم‌کننده محسوب می‌شود. اما این دنیای هیجان‌انگیز هنوز نتوانسته بازار متناسب با خودش را در بین بازی‌کنندگان ایرانی بسازد. - اخبار رسانه ها - به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، بازی‌سازی و گیم در تمام دنیا برای سرمایه‌گذاران صنعتی پول‌ساز شناخته...
    تلوزیون همچنان بزرگترین صنعت رسانه‌ای جهان است، اما دهۀ دوم قرن بیست و یکم، رقیب سرسختی را معرفی کرد: شبکه‌های اجتماعی که سطحی از مشارکت را نیز برای کاربران فراهم می‌کردند، صدها میلیون نفر را شیفتۀ خود کردند و برای خیلی‌ها به مرجع اصلی اخبار و گزینۀ اولِ وقت‌گذرانی تبدیل شدند. اما به نظر...
    معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور با اشاره به گرایش ۳۴ میلیون ایرانی به بازی‌های رایانه‌ای و ظرفیت‌های بالقوه کشور در حوزه‌های فرهنگ، تاریخ و ادبیات و نیروی انسانی جوان بر ضرورت سرمایه‌گذاری هرچه بیشتر در این صنعت خلاق تاکید کرد. به گزارش ایسنا، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی در اختتامیه نهمین جشنواره ملی بازی‌های رایانه‌ای...
    اسماعیلی گفت: در برنامه هفتم نیز تکالیف روشنی برای این حوزه پیش بینی شده که بتوانیم سالانه بازی‌های متنوع و پرمخاطب را تولید کرده و در اختیار مردم قرار دهیم. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر با اشاره به...
    خبرگزاری علم و فناوری آنا- زینب خسروی؛ بازی‌سازی امروزه یکی از موفق‌ترین و پررونق‌ترین صنایع دنیا محسوب می‌شود که به سرعت در حال پیشرفت است. بازی‌‌سازی در ایران از ظرفیت بی‌نظیر گیمرهای علاقه‌مند و برنامه‌نویسان بااستعداد برخوردار بوده و در هر لحظه میلیون‌ها گیمر در سراسر دنیا با استفاده از دستگاه‌های مختلف به صورت آنلاین...
    محمد امین حاجی هاشمی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در آیین پایانی ششمین دوره بین‌المللی جایزه بازی‌های جدی، گفت: خوشحالم از اهتمامی که مجموعه‌های دانشگاهی به بحث بازی‌های جدی و علمی دارند و خوشبختانه استقبال خوبی از این رویداد شد. همچنین این جشنواره از درون یک کنفرانس علمی خارج شد و به صورت تخصصی طی...
    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: در این دیدار صادق صادقی هافبک میانی و باتجربه تیم به دلیل مصدومیت بازی را از دست داد و همراه تیم عازم تبریز نخواهد شد.  با تلاش کادر پزشکی محمد خانزاده، رحیم آلبوغبیش و علی یوسف از بند مصدومیت خارج شدند و به...
    تین نیوز به گفته یک کارشناس صنعت خودرو از آنجا که صنعت خودروی ایران با ضعف برنامه ریزی و اجرای توانمندانه برنامه ها روبه روست، طرح برقی سازی ناوگان حمل و نقل کشور با همه جذابیت آن می تواند در نطفه خفه شود. به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، عباس علی آبادی وزیر...
    کریستیانو رونالدو به عنوان یک سرمایه‌گذار، با پروژه جذاب UFL در راه ساخت یک بازی ویدیویی فوتبال رایگان همکاری می‌کند. این بازی نو ظهور مدعی است که «منصفانه است، داشتن مهارت در آن برای بازی کنندگان حرف اول را می‌زند و توسط خود گیمرها ساخته شده است».  طرفداری | به گزارش سایت گل، رونالدو جزو...
    به گزارش خبرگزاری مهر، محمدامین حاجی هاشمی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در اولین پیش رویداد نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر که با حضور جمعی از بازی‌سازان، ناشران و مدیران شتابدهنده‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری صنایع خلاق و دانش بنیان برگزار شد، گفت: این مهم است که بتوانیم در بازی مفاهیم عمیق را برسانیم و افراد...
    مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: بازی‌های رایانه‌ای عمیق‌ترین ابزار در مسائل فرهنگی، اجتماعی و دینی هستند. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیش رویداد نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر (رویداد سکوی پرتاب غزال رویداد سرمایه‌گذاری بر تیم‌های استارتاپی باز‌های رایانه‌ای) برگزار شد. محمد امین حاجی هاشمی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای...
    ابوالفضل صادق؛ رئیس کمیسیون بازی‌های رایانه‌ای سازمان نصر تهران بیان کرد: در این صنف خبری از سود و درآمدهای قابل‌توجه نیست و بازی‌سازان داخلی به خاطر عشق و علاقه به این کار، کماکان به فعالیت خود ادامه می‌دهند. دولت مشکلات بزرگی را بر سر راه ما قرار داده و عملاً این شغل را به بن‌بست...
    اردوهای بازی‌سازی که از حدود یک سال پیش در سراسر کشور آغاز شده راهی برای اشتغال‌افرینی در صنعت گیم است و مانع از مهاجرت بازی‌سازان می‌شود.  اولین اردوی آموزش بازی‌سازی انستیتو ملی بازی‌سازی که تیرماه سال گذشته در شهر زاهدان استان سیستان و بلوچستان برگزار شد و از همان موقع وعده برگزاری این اردوها در...
    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از روابط‌عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، سجاد مقدم مدیر بخش بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای که به‌عنوان نماینده بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای شرکت در هفته فرهنگی ایران در روسیه در مسکو به سر می‌برد، با حضور در اجلاس همکاری‌های بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای که توسط سازمان...
    به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد مقدم مدیر بخش بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای که به عنوان نماینده بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای شرکت در هفته فرهنگی ایران در روسیه در مسکو به سر می‌برد، با حضور در کنفرانس همکاری‌های بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای که توسط سازمان توسعه صنعت بازی‌های رایانه‌ای روسیه برگزار شد، ضمن معرفی صنعت...
    نماینده بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با حضور در کنفرانس همکاری‌های بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای در مسکو به معرفی صنعت بازی ایران و دستاوردهای صادراتی آن و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به عنوان نهاد متولی صنعت بازی در ایران پرداخت. خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ سجاد مقدم مدیر بخش بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای که...
    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان فعال در حوزه بازی‌های رایانه ای، با اشاره به توسعه بازی‌های رایانه‌ای هم‌تراز با استاندارد‌های جهانی گفت : نخستین شرکت دانش‌بنیان ثبت‌شده در زمینه بازی‌های دیجیتالی در کشور هستیم که با هدف...
     به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بازارپردازی فرهنگی که برگردان فارسی عبارت (cultural Merchandaising) است را می‌توان به معنی کسب‌وکار‌های فرهنگی دانست که توانسته‌اند کاراکتر یا شخصیتی را خلق کرده و زنجیره محصولات فرهنگی همانند اسباب‌بازی، عروسک، گیم، انیمیشن، نوشت‌افزار و سایر موارد مشابه را به وجود آورند.این کسب‌وکار‌های فرهنگی به دلیل...
    امین شهیدی مدیر یک استودیو بازی‌سازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: صنعت بازی‌سازی یکی از مهم‌ترین صنایعی است که در دنیای امروز جریان دارد. در هر خانه‌ای به خصوص در قشر متوسط جامعه ویدئو گیم یک تا سومین سرگرمی است  که مورد استفاده قرار می‌گیرد. وقتی مخاطب جدی برای...
    امین شهیدی، مدیر استودیو بازی‌سازی بلک کیوب گیمز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، گفت: صنعت بازی‌سازی یکی از مهم‌ترین صنایعی است که در دنیای امروز جریان دارد. در هر خانه‌ای به خصوص در قشر متوسط جامعه ویدئو گیم یک تا سومین سرگرمی است  که مورد استفاده قرار می‌گیرد. وقتی مخاطب جدی...
    به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ضمن سفر به استان قم و حضور در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با معاون تربیتی فرهنگی این موسسه دیدار و درباره راهکارهای تولید بازی‌های رایانه‌ای متناسب با ارزش‌های اسلامی و فرهنگی کشور بحث و تبادل نظر کردند. حجت‌الاسلام بی‌یاری معاون...
    نتایج نظرسنجی از ۲۹ شرکت که ۸۰ درصد کاربران و درآمد صنعت بازی سازی کشور را در اختیار دارند، با آمارها و شواهدی همراه است که نشان می دهد این صنعت رو به رشد با فیلترینگ گوگل پلی دچار بحران جدی شده و ۸۶ درصد آن‌ها اعلام کرده اند دیگر تمایلی به ساخت بازی برای...
    روزنامه خراسان نوشت: جوانان خوش فکر و ایده‌ای که پس از سال‌ها تلاش، صنعت بازی‌سازی کشور را به نقطه‌ای مطلوب برای توسعه و بومی سازی رسانده اند، حالا خودشان در حال گیم‌اُور شدن‌اند و دیگر نمی‌توانند و نمی‌خواهند برای جذب ۳۴ میلیون گیمر کشور، تولید محتوا کنند.   با وجود گزارش ها، نظرسنجی‌ها و اظهارنظر‌های...
    با برگزاری رویداد جینو، دستاوردهای شرکت‌های و استارت‌آپ‌ها در حوزه گیم و بازی‌های آنلاین معرفی شدند. خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ رویداد نوآوری گیم (جینو) از رویدادهای جنبی اینوتکس 2023 است و در طی آن میزیان سازندگان بازی، گیمرها، استریمرها، رسانه های بازی و سازمان ها، افراد علاقه‌مند و سرمایه‌گذار است. جینو، Gino...
    خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ با ظهور فناوری‌های جدید، صنعت بازی با تغییرات عمده‌ای مواجه شده و فرصت‌ها و ظرفیت‌های جدیدی را ایجاد کرده است. از این رو، رویداد نوآوری بازی (جینو) سعی دارد با استفاده از این ظرفیت گسترده در کشور با کمک دست‌اندرکاران این صنعت به رشد صنعت بازی کمک کند. جینو از...
    به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، صنعت بازی‌سازی از پردرآمدترین و تأثیرگذارترین صنایع در سراسر دنیا محسوب می‌شود. این صنعت به خاطر تاثیرگذاری فرهنگی، آموزشی، سرگرمی و همچنین گردش مالی بالا مورد توجه قرار گرفته است. در واقع تولیدکنندگان محتوا و فعالان صنعت بازی‌سازی تولیدات این صنعت را تنها به منزله ابزار سرگرمی...
    اولین نمایش سریال «جیران» به نویسندگی احسان جوانمردی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی حسن فتحی پس از ۵۲ قسمت به پایان رسید. به این سریال و نقاط قوت و ضعف آن نگاهی انداخته ایم. به گزارش همشهری، از ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ تا ۴ فروردین ۱۴۰۲ با یک وقفه چند ماهه به دلایل مسائل...
    در سالیان اخیر صنعت بازی سازی به یکی از پر رونق‌ترین صنایع نرم و سرگرمی ساز جهان بدل گشته است به طوری که پیشبینی می‌شود طی سال ۲۰۲۳ میلادی صنعت بازی‌های رایانه‌ای موجب به خلق درآمدی بالغ بر ۳۶۵ میلیارد دلار در سطح جهانی شود. همانگونه که مشخص است حجم قابل توجه گردش مالی...
    هجمه‌های اخیر رسانه‌ای کشورهای غربی به مؤسسات و شرکت‌های دانش بنیان بازی‌سازی کشورمان را می‌توان در چهارچوب تلاش آنها برای تضعیف این فعالان فرهنگی و اقدامات ارزشمند و مؤثر آنها در مقابله با جنگ نرم در نظر گرفت. - اخبار فرهنگی - به گزارش خبرگزاری تسنیم، در سالیان اخیر صنعت بازی‌سازی به یکی از پررونق‌ترین...
    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر ابراهیم نبیونی در نشست صمیمی میان فعالان صنعت بازی سازی و پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی گفت: استقرار در مجموعه پارک، برگزاری برنامه‌های مختلف، برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و معافیت‌های مالیاتی از جمله فعالیت‌هایی است که پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و...