Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: با راه‌اندازی مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی در استان یزد زمینه توانمندسازی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط و تشکیل زنجیره های عرضه و تامین کالا را فراهم می‌کند .

به گزارش ایسنا، «سید مسعود عظیمی» در نشست مشورتی که با حضور نمایندگان سازمان صنایع کوچک، اتاق بازگانی و همچنین رییس خانه صنعت و معدن استان برگزار شد، ‌گفت: این مرکز فرصت بسیار خوبی برای صنایع کوچک است تا بتوانند به واحدهای صنعتی بزرگ متصل شوند و در تامین کالا و قطعات مورد نیاز انها شریک شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ایجاد مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی (SPX) یکی از مهمترین اقداماتی است که در جهت اجرای شعار اقتصاد مقاومتی،‌ تولید و اشتغال در سال جاری در دستور کار این شرکت قرار گرفته است .

عظیمی با بیان این که این مرکز سبب تسهیل یکپارچگی شرکت‌های داخلی و پیمانکاران فرعی(صنایع کوچک و متوسط) در زنجیره خریداران بزرگ دولتی و خصوصی(در سطح ملی و خارجی) می‌شود، ادامه داد: در صورتی که بتوان چنین ساختاری را برای صنایع استان تعریف کرد، گام موثری برای مرتبط ساختن صنایع کوچک به صنایع بزرگ برداشته خواهد شد .

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی یزد هدف از راه‌اندازی این مرکز را شناسایی صنایع پیمانکاری و توانمندسازی آنها عنوان کرد و افزود: با همکاری واحدهای صنعتی با این مرکز امیدواریم اقدامات عملی برای استفاده از ظرفیت خالی صنایع کوچک، کاهش قیمت تمام شده، کنترل کیفیت محصولات، تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع بزرگ و کوچک در سطح استان انجام شود .

وی با بیان این که یکی از راه‌های پیشرفت کسب و کارهای کوچک و متوسط، استفاده از امکانات بخش خصوصی از جمله مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی است، افزود: سعی در حل مشکلات فعالان اقتصادی دارد و با عضو شدن در آن می‌توان واحد خود را به جهان معرفی کرد و به بازاریابی محصولات پرداخت .

«علی اکبر کلانتر» رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد نیز در این نشست، گفت: برای این که کسب و کار صنایع استان رونق بگیرد و سطح همکاری صنایع بهبود یابد، ضروری است تا واحدهای صنعتی کوچک و متوسط اطلاعات خود اعم از نوع محصولات، ظرفیت تولید، میزان کیفیت تولیدات و پتانسیل های موجود در واحد خود را به این مرکز ارائه کنند تا به اطلاع دیگر فعالان اقتصادی برسد و آنها بتوانند از پتانسیل های موجود به نحو مطلوب استفاده کنند .

این فعال اقتصادی با بیان این که spx ، این امکان را برای صنایع کوچک و متوسط فراهم می‌کند، تصریح کرد: برای رشد کردن لازم است از قالب‌های فردی خارج شده و با دیگران تعامل داشت و عضو شدن در مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی راهی برای معرفی بهتر و تولید محصولات بیشتر مطابق با استانداردهای جهانی و حضور در عرصه بین المللی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کارگر پیمانکاری شهرداری شیراز حین کار

سخنگوی شهرداری شیراز اعلام کرد: طی حادثه در عملیات لوله گذاری دفع آب‌های سطحی توسط پیمانکار، متاسفانه دو کارگر پیمانکار مربوطه فوت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، رضا جاویدی با بیان اینکه این حادثه پیش از ظهر امروز (شنبه 8 اردیبهشت) رخ داده است، افزود: عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه 5 در حین انجام عملیات لوله‌گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.

وی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده داغدار کارگران فوت شده، اضافه کرد: با حضور به موقع نیرو‌های آتش‌نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد، اما متاسفانه با وجود انجام عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.

سخنگوی شهرداری شیراز با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضایی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

لازم به ذکر است که شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی به منظور جلوگیری از آب گرفتگی معابر و براساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار برای اجرای پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • مشق عشق در روستایی دورافتاده
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان
  • مرگ ۲ کارگر پیمانکاری شهرداری شیراز حین کار
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود