Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@00:55:18 GMT

دعوت بارسا به لیگ دسته دوم روسیه +عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۳۸۶۱۵

دعوت بارسا به لیگ دسته دوم روسیه +عکس

یک باشگاه در دسته دوم فوتبال باشگاهی فوتبال روسیه از آبی‌واناری‌های کاتالونیا برای بازی در این تورنمنت دعوت به عمل آورده است.

به گزارش مشرق، نشریه مارکا نوشت: با اینکه حتی اجازه برگزاری همه پرسی استقلال کاتالونیا داده نشد و اولین مرحله از جدایی این ایالت از دولت مرکزی اسپانیا صورت نگرفته است، برخی لیگ اروپایی آماده‌اند که در صورت بیرون رانده شدن بارسلونا از لالیگا این تیم را به فهرست تیم‌های‌شان اضافه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از گمانه‌زنی‌هایی که درباره انتقال بارسلونا به لیگ برتر انگلیس صورت گرفت، حالا نوبت روس‌ها شده است که درباره بازی برابر ستارگان بارسلونا رؤیاپردازی کنند.

در همین راستا، یک باشگاه روسی به ناک ینسی کراسنویارسک در دسته دوم فوتبال روسیه با انتشار پیامی در توییتر از باشگاه بارسلونا دعوت کرده است که به این لیگ ملحق شود.

در توییت این باشگاه آمده است: می‌دانیم که باشگاه بارسلونا ممکن است از لالیگا بیرون برود و لیگش را تغییر دهد. از این رو از باشگاه دعوت می‌کنیم که به بهترین لیگ دنیا یعنی لیگ ملی روسیه، ملحق شود!

در همین حال دست اندرکاران لیگ دسته دوم فوتبال روسیه هم در جنبشی که تیم ینسی برای دعوت از بارسلونا آغاز کرده‌، شرکت کرده‌اند و تصویری از لیونل مسی در میکسدزون یکی از بازی‌هایش در روسیه را در صفحه توییترشان منتشر کرده‌اند.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏

به گزارش "ورزش سه"، تیتو ویلانوا، سرمربی بارسلونا در سال 2014 ‏درگذشت و دنیای فوتبال را سوگوار کرد. ‏

تیتو ویلانوا در روزهای درخشش لیونل مسی در بارسا سرمربی او بود. ‏این سرمربی اسپانیا با مسی در فصل 13-2012 قهرمانی تاریخی‌ای در ‏لالیگا به دست آورد. بارسای ویلانوا برای اولین بار با کسب 100 امتیاز ‏قهرمان اسپانیا شد و این رکورد را به نام خود ثبت کرد. ‏

اما در سال 2013 کمی بعد از آن قهرمانی تاریخی مشخص شد که ‏ویلانوا به سرطان غدد لنفاوری مبتلا است و او یک سال بعد از دنیا ‏رفت. ‏

تاثیری که ویلانوا بر بارسلونا و لیونل مسی گذاشته هرگز فراموش ‏نمی‌شود. رسانه‌های نزدیک به بارسا می‌گویند ویلانوا نقش مهمی در ‏ماندگار شدن این ستاره آرژانتینی در بلوگرانا داشته است. در سال ‌‏2019 حتی مارکا در گزارشی اعلام کرد ویلانوا در آخرین روزهای حضور ‏در بارسا مسی را متقاعد کرده بود که حتی به فکر ترک کردن بارسلونا ‏نباشد چرا که می‌تواند با پیراهن این تیم به اسطوره‌‌ای تاریخی تبدیل ‏شود. ‏

لیونل مسی که این روزها در اینترمیامی بازی می‌کند دهمین سالگرد ‏درگذشت سرمربی سابقش را فراموش نکرد و با انتشار یک استوری در ‏اینستاگرام نوشت: "10 سال گذشت، ما فراموشت نخواهیم کرد تیتو". ‏

دیگر خبرها

  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!