Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا شریفی روز سه شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در گچساران افزود: این میزان تسهیلات به 19 واحد صنعتی پرداخت خواهد شد.
وی بیان کرد: 12 طرح از این میزان طرح های صنعتی بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که 128میلیارد و 850 میلیون ریال در کارگروه رفع موانع برای اجرای این تعداد طرح رونق تولید مصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شریفی ابراز کرد: پرداخت تسهیلات رونق تولید به عنوان بسته حمایتی دولت برای راه اندازی و احیای صنایع تعطیل و نیمه تعطیل در نظر گرفته شده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران ادامه داد: هفت واحد صنعتی برای دریافت تسهیلات نوسازی و بازسازی تجهیزات تولید در سایت بهین یاب نام نویسی کرده اند که تاکنون برای اجرای سه طرح 31 میلیارد ریال در کارگروه رفع موانع مصوب شده است.
شریفی با اشاره به اهمیت بخش صنعت در اشتغالزایی و تحقق شعار امسال از بانک‌ها خواست برای حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان تلاش بیشتری کنند.
وی تنوع بخشی به تولید، افزایش کیفیت کالاهای ساخت داخل کشور و استقبال مصرف کنندگان از کالاهای ایرانی را راهکارهای گره‌گشای رونق صنعت ذکر کرد.
شریفی ابراز کرد: 88 واحد تولیدی و طرح در شهرک صنعتی، امام‌زاده جعفر(ع) و چهار بیشه شهرستان گچساران وجود دارد.
وی تصریح کرد: 35 طرح تولیدی راکد در شهرک‌های صنعتی این شهرستان وجود دارد که در صورت بازگشت این تعداد واحد به چرخه تولید بیش از 300 نفر مشغول به کار خواهند شد.
رئیس اداره امور صنایع غیر فلزی سازمان صنعت معدن وتجارت کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت:۵۰ واحد تولیدی با اشتغالزایی بیش از ۵۴۰نفر در 2 سال گذشته در این استان احیاء و راه اندازی شد.
روح اله باقری فرد افزود: 290واحد در سال جاری متقاضی دریافت تسهیلات رونق شدند که از این تعداد ۱۱۵واحد با یکهزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات به بانکهای این استان معرفی شدند.
وی ادامه داد: ضعف شدید منابع بانک های استان به دلیل عدم وجود منابع داخلی و بالا بودن نرخ تسهیلات پرداختی از محل رونق تولید که تسهیلات با بهره ۱۸درصد پرداخت می شود از جمله مشکلات موجود است.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران 67 واحد صنعتی معدنی دارد که بیش از یکهزار نفر در آن مشغول به کار هستند.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
2082/8005

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر روز شنبه در نشست کمیته تخصصی نهضت ملی مسکن، بر تسریع در پرداخت اقساط تسهیلات پروژه‌ها توسط بانک‌ها تأکید کرد و گفت: تا پایان هفته قرارداد تسهیلات پروژه‌های ۴۸ واحدی امور عشایری ایوان، ۴۰ واحدی شهر دره‌شهر و ۷۲ واحدی شهر سرابله منعقد و پرداخت‌ها انجام شود.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی برای ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد در سطح استان انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به تأمین زمین در شهرهای هلیلان، دره شهر، آبدانان و بدره، به اداره کل راه و شهرسازی تاکید شد که در خصوص تسریع در طراحی‌ها و واگذاری به کارگزار اقدام کند.

هژبری اضافه کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب تعدادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و آمادگی واگذاری به مردم، ضروری است متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند تا در مهلت مقرر واحدها تکمیل و تحویل آنان شود.

کد خبر 6090489

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری