Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون کمیته دولتی گمرک جمهوری آذربایجان روز سه شنبه با «دان استاو» سفیر رژیم صهیونیستی در باکو دیدار و بر گسترش همکاری های دوجانبه در حوزه گمرک تاکید کرد . به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از واحد مطبوعاتی کمیته دولتی گمرک جمهوری آذربایجان، ' شاهین باقراف ' در این دیدار ضمن ابراز رضایت از سطح همکاری متقابل و مفید جمهوری آذربایجان و رژیم صهیونیستی، ابراز امیدواری کرد که روابط دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به وظیفه مهم نهادهای گمرکی در توسعه روابط اقتصادی میان کشورها، افزود: با تسهیل مقررات گمرکی امکان تقویت روابط میان کشور‌ها میسر می‌شود.
معاون کمیته دولتی گمرک جمهوری آذربایجان با اشاره به ضرورت انتقال تجربه بین کشور‌ها گفت، توافقنامه امضا شده در سال ۲۰۱۱ میلادی میان جمهوری آذربایجان و رژیم صهیونیستی در باره مساعدت متقابل در حوزه گمرک، موجب تحرک در روابط دو کشور شده است.
دان استاو سفیر رژیم صهیونیستی در جمهوری آذربایجان نیز وضعیت فعلی روابط دو جانبه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را قابل تقدیر خواند و گفت، اسراییل به همکاری با جمهوری آذربایجان در همه حوزه‌ها اهمیت خاصی قائل است.
وی با اشاره به روابط رژیم صهیونیستی و جمهوری آذربایجان در امور گمرکی، از سطح همکاری نهادهای گمرک دو طرف ابراز رضایت و براهمیت تحرک بخشیدن به روابط دو جانبه در همه حوزه‌ها از جمله در امور گمرک تاکید کرد.
در این دیدار همچنین در باره مسائل گمرکی که قرار است در اجلاس آتی کمیسیون بین دولتی دو طرف بررسی شود، تبادل نظر شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای در آستانه قزاقستان با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی در این دیدار  ضمن تشکر  از مواضع  و دیدگاه های دولت چین در قبال تحولات منطقه به ویژه محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران گفت: تنش های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی ثبات ساز امریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی  است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران  با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به کشور چین و امضای برنامه جامع مشارکت همکاری های دو طرف افزود:   برای حل مسائل امنیتی منطقه ای و بین المللی ، همکاری و همگرایی  بیشتر طرفین ضرورت دارد.

وزیر دفاع چین در این دیدار با اشاره به تحولات  منطقه غرب اسیا،  حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و افزود: این عمل ناقض حقوق بین الملل است و ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت میکنیم.

وزیر دفاع چین ضمن دعوت از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در کنفرانس  امنیتی پکن بر تداوم همکاری ها تاکید کرد. 

وزیر دفاع چین  در این دیدار خواستار آتش بس در نوار غزه و ارسال کمک های بشر دوستانه  به آن منطقه شد.

وزیر دفاع چین همچنین  بر گسترش روابط دفاعی و نظامی با جمهوری اسلامی ایران تاکید نمود.

دیگر خبرها

  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد - برد با دیگر کشورها است
  • استقبال مقامات آفریقایی از توسعه روابط اقتصادی با ایران
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین بر گسترش روابط نظامی
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین به گسترش روابط نظامی با ایران
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به اسرائیل هشداری محدود و پرهیز از گسترش درگیری بود
  • اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا، اراده طرفین بر گسترش روابط اقتصادی
  • غرب تحمل افزایش روابط ایران با همسایگان را ندارد
  • پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع | به‌دنبال گسترش روابط کشورهای همسو و مستقل است
  • ایران به‌دنبال گسترش روابط کشورهای همسو و مستقل است