Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز برگزار می‌شود و تیم‌های رده اول و دوم جدول در تبریز به مصاف هم می‌روند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال امروز (چهارشنبه) پس از وقفه نزدیک یک ماهه به دلیل حضور تیم ملی فوتسال در مسابقات داخل سالن آسیا، دوباره آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه قرار است شش دیدار این هفته به صورت همزمان از ساعت 18 امروز برگزار شود و تنها دیدار باقی‌مانده این هفته نیز روز پنجشنبه انجام خواهد شد. برنامه دیدارهای این هفته به شرح زیر است:

* پارسیان شهر قدس - تأسیسات دریایی

پارسیان که در ابتدای فصل با خرید امتیاز دبیری تبریز پا به مسابقات لیگ برتر گذاشت هنوز به نیم‌فصل این مسابقات نرسیده با مشکلات فراوانی روبه‌رو شده است. مهدی یحیی‌زاده سرمربی پارسیان در این هفته به دلیل مشکلات مالی جدا شد تا مشکلات این تیم بیش از پیش نمایان شود. این تیم با 8 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد. از سوی دیگر نیز تیم تأسیسات دریایی که یکی از ضلع‌های اصلی مثلث مدعیان لیگ برتر را تشکیل می‌دهد، در هفته‌ای که تیم‌های مس سونگون و گیتی‌پسند به مصاف هم می‌روند بهترین فرصت را دارد تا خود را به صدر جدول نزدیک کند. شاگردان شمسایی با 24 امتیاز در تعقیب تیم‌های مس و گیتی‌پسند هستند.

* حفاری اهواز - مقاومت البرز

حفاری در این فصل کمتر از حد انتظار ظاهر شده و نتوانسته حتی خود را به تیم‌های مدعی نزدیک کند. شاگردان علاسوند پس از شکست هفته نهم مقابل مس سونگون به دو پیروزی متوالی خوب دست یافته‌اند و کمی وضعیت خود را بهتر کرده و تا رتبه چهارم جدول رده‌بندی بالا آمده‌اند. تیم مقاومت نیز پس از دو پیروزی متوالی هفته گذشته مغلوب مس سونگون شد تا همانند چند سال گذشته این تیم همچنان در رتبه‌های میانی جدول باقی بماند.

* مس سونگون - گیتی‌پسند

حساس‌ترین دیدار هفته و شاید هم حساس‌ترین بازی نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های اول و دوم جدول در حالی برگزار خواهد شد که شاید تکلیف قهرمان این فصل لیگ به نوعی در همین دیدارهای رودررو مشخص شود. مسی‌ها بسیار امیدوارند تا با برتری در این مسابقه فاصله امتیازی خود را با سایر رقبا افزایش دهند. جدال ملی‌پوشان دو تیم قطعاً بر حساسیت و زیبایی این بازی خواهد افزود.

رضا افضل سرمربی فصل گذشته تیم مس،‌ این بار به عنوان سرمربی تیم حریف به این شهر سفر خواهد کرد و با شناختی که از بازیکنان سابق خود دارد امیدوار است به یک پیروزی خارج از خانه شیرین دست یابد. گیتی‌پسند مدافع عنوان قهرمانی برای تکرار این عنوان حداقل نیاز به این دارد تا دست پُر از زمین مسابقه خارج شود و اجازه بیشتر شدن فاصله مسی‌ها با سایر رقبا ندهد. تیم مس با یک بازی بیشتر نسبت به گیتی‌پسند 30 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و گیتی‌پسند هم با 26 امتیاز در تعقیب این تیم است.

* فرش آرا مشهد - شهروند ساری

جدال همسایگان میانه جدولی برای نزدیک شدن به بالانشین‌ها. دو تیم فرش‌آرا و شهروند همیشه جزو تیم‌های خوب فوتسال کشور هستند و در بسیاری از مسابقات توانسته‌اند یقه تیم‌های بزرگ را بگیرند. این دو تیم هم‌اکنون با 16 و 17 امتیاز در رده‌های ششم و هفتم جدول قرار دارند و با سه امتیاز این بازی می‌توانند خود را تا رتبه چهارم جدول بالا بکشند. شاید خود این دو تیم هم امیدی به کسب رتبه بالاتر از چهارم در پایان فصل نداشته باشند و این جایگاه برای آنها راضی کننده باشد.

* مقاومت قرچک - شهرداری ساری

تیم تازه لیگ برتری شده مقاومت قرچک در حالی این هفته میزبان تیم انتهای جدولی شهرداری ساوه است که هر دو تیم در چند هفته گذشته نتوانسته‌اند نتایج خوبی کسب کنند و روز به روز وضعیتشان بدتر شده است. شهرداری در پنج هفته گذشته متحمل پنج شکست شده و با ادامه این روند روزهای سختی در انتظار نماینده استان مازندران خواهد بود. مقاومتی‌ها نیز که در هفته‌های آغازین مسابقات نتایج قابل قبولی کسب کرده بودند و حتی در هفته پنجم موفق شدند مس سونگون صدرنشین لیگ را شکست دهند، در چهار هفته گذشته روند نزولی را طی کرده‌ و فقط سه امتیاز از این مسابقات به دست آورده‌اند. هر دو تیم در این دیدار به دنبال کسب سه امتیاز و ایجاد حاشیه امنیتی برای خود در جدول هستند.

* آتلیه طهران قم - آذرخش بندرعباس

مسابقه‌ای که هنوز تکلیفش مشخص نیست! تیم آذرخش بندرعباس از حدود 25 روز پیش به دلیل پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان خود و مشکلات مالی تمریناتش تعطیل شده و هنوز مشخص نیست آیا این تیم برای برگزاری این دیدار به قم سفر خواهد کرد یا خیر. آذرخش در هفته نخست نیز به دلیل مشکلاتی که داشت مقابل فرش‌آرا حضور پیدا نکرد و همین امر باعث شد تا این تیم در آن بازی سه بر صفر بازنده اعلام شود. تیم آتلیه هم که در این فصل فراتر از حد انتظار ظاهر شده و موفق شده با 18 امتیاز در رده چهارم جدول قرار بگیرد، منتظر مشخص شدن وضعیت حریف خود برای این مسابقه است.

* هیئت فوتبال قم - ارژن شیراز، (پنجشنبه)

جدال ندارها در قم. در آخرین دیدار این هفته که روز پنجشنبه برگزار می‌شود تیم‌های هیئت فوتبال و ارژن به مصاف هم می‌روند. هر دو تیم از مشکلات مالی فراوانی رنج می‌برند و هر هفته خبرهای مختلفی در رابطه با همین مشکلات از این تیم‌ها به گوش می‌رسد. هیئت فوتبال هنوز با گذشت 11 هفته از لیگ برتر موفق به کسب پیروزی نشده و در 9 دیدار خود نیز شکست خورده است. قمی‌ها بدون شک اگر فکری به حال تیم‌ خود نکنند یکی از کاندیداهای اصلی سقوط به لیگ پایین‌تر خواهند بود. تیم ارژن نیز با وجود اینکه وضعیت چندان مشخصی به لحاظ مالی ندارد، اما با درخشش در دیدارهای خانگی موفق شده‌ این ضعف بزرگ را جبران کند.

انتهای پیام/

R1414/P1361/S3,27/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون

اولین بازی تیم فوتبال اودینزه پس از انتصاب ستاره سابق تیم ملی ایتالیا به عنوان سرمربی با شکست خانگی مقابل رم همراه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادامه دیدار تیم‌های رم و اودینزه از هفته سی‌و‌دوم سری A ایتالیا، که روز 26 فروردین در دقیقه 72 به دلیل از حال رفتن ایوان اندیکا، مدافع تیم رم نیمه تمام مانده بود، امشب (پنجشنبه) برگزار شد که این بازی را در نهایت رم با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند. در واقع دو تیم بازی را از دقیقه 72 آغاز کردند و رم در حضور سردار آزمون به برتری رسید.

 اودینزه در حالی برای انجام دقایق باقیمانده به میدان رفت که چند روز پس از بخش اول نبرد دو تیم، فابیو کاناوارو را به عنوان سرمربی جدیدش استخدام کرده بود. کاناوارو تا آستانه کسب اولین امتیاز خود با تیم جدیدش هم رفت اما گلزنی برایان کریستانته در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم این اجازه را به کاپیتان سابق آتزوری نداد و به این ترتیب او با شکست کارش را در داسیا آره‌نا آغاز کرد. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم در ترکیب رم حضور داشت.

با این نتیجه رم 58 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به آتالانتای 54 امتیازی جایگاه خود را در رده پنجم جدول تثبیت کرد تا همچنان در زمره سهمیه‌داران ایتالیا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا باشد.

کاناوارو سرمربی اودینزه شد

 

اودینزه اما با قبول شکست، 28 امتیازی و لب مرز منطقه سقوط، در رده هفدهم جدول باقی ماند.

در جدول رده‌بندی سری A، پس از اینتر 86 امتیازی که قهرمانی‌اش را مسجل کرده است، میلان با 69 امتیاز، یوونتوس با 64 امتیاز و بولونیا با 62 امتیاز رده‌های دوم تا چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏