Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-04@22:43:08 GMT

ادعای عجیب پیرمرد آلمانی در مورد استقلال

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۴۵۹۹۱

صراط: وينفرد شفر سرمربی جدید آبی ها پس از امضاء قراردادش مدعی شد که استقلال را به صدر جدول لیگ برتر نزدیک می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ وینفرد شفر سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال پس از اینکه هدایت آبی پوشان را بر عهده گرفت با انتقاد های زیادی روبرو شد.این در حالی است که این مربی با توجه به کارنامه خوبی که از خود به جای گذاشته با کمترین رقم ممکن حاضر شده هدایت این تیم را قبول کند و حتی قیمت او از علیرضا منصوریان، سرمربی قبلی استقلال هم پایین تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق اعلام یکی از منابع آگاه رقم قرارداد شفر با استقلالی ها چیزی حدود 300 هزار دلار است و این در حالی است که علیرضا منصوریان فصل گذشته با قراردادی 3 ساله به ارزش 3 میلیارد و 600 میلیون تومان با استقلال قرارداد امضا کرد.

همچنین قرارداد منصوریان برای سال دوم یک میلیارد و 200 میلیون تومان بود که البته این مربی در میانه راه استعفا داد و با این وجود چون منصوریان خودش استعفا داده است ،مدیران استقلال مشکلی برای ثبت قرارداد سرمربی جدید ندارند.

وینفرد شفر که سابقه حضور در باشگاه هایی همچون العین و الاهلی امارات و تیم ملی کامرون و جامائیکا را برعهده داشته با کمترین رقم به استقلال پیوسته و به نوعی مدیران آبی پوش در جذب این مربی در هزینه های خود صرفه جویی کرده اند .

وینفرد شفر سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال که امروز رسما کار خود را با این تیم آغاز خواهد کرد جزو مسن ترین سرمربیان حال حاضر لیگ برتر است.

وینفرد شفر ششمین مربی خارجی تاریخ استقلال است و پیش از استقلال 7 جام را با تیم های ملی کامرون، جامائیکا، العین و الهلی و کارلسروهه بدست آورده است.

وی در صورتی که در مقابل پرسپولیس در دربی 85 روی نیمکت استقلال قرار بگیرد از این حیث هم یک رکورد به جای خواهد گذاشت چرا که برای اولین بار است که 2 تیم پر طرفدار پایتخت در دربی از 2 مربی خارجی بهره می برند.

به هر ترتیب باید دید مربی ارزان و البته مسن که نسبت به مربیان دیگر لیگ برتری از لحاظ سنی تفاوت دارد چه عملکردی در استقلال خواهد داشت.

وينفرد شفر پس از امضاى قراردادش با استقلالى ها در نشست خبرى اش بار ها از اينكه در نظر دارد جايگاه استقلال را تغيير دهد سخن گفت.

حال اينكه اين مربى در بدو ورود چنين ادعايى را دارد، بايد ديد در ديدار هاى پيش رو چه تكنيكى را براى آبى ها در نظر خواهد گرفت تا آنها به يك باره از جايگاه يازدهم به بالاى جدول برسند. به هر ترتيب شفر مربى با تجربه اى است و مى توان گفت شايد او بتواند استقلال بحران زده را جمع و جور كند و به آنها را بالاى جدول برساند، اما ما از اين نوع وعده ها زياد شنيديم و يادمان نمى رود كه افتخارى مدير عامل استقلال هم در بدو ورود به اين تيم از وعده هاى خوب براى استقلال خبر داد، اما هر چه اتفاق افتاد و ديديم جز محروميت و بدهى، عملكرد دیگری را نظاره گر نبوديم.

شفر سرمربى مسن استقلال بايد بداند اينجا ايران است و تمام تيم ها براى اينكه در جمع مدعيان باشند مى كوشند و رقابت سختى ميان آنها حاكم است بنابر اين او به عنوان مربى جديد در ايران كار سختى را پيش رو دارد

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۵۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!  

یکی از هواداران سپاهان که برخی می‌گویند لیدر این باشگاه بوده و برخی هم تکذیب می‌کنند، در حاشیه بازی زردپوشان اصفهانی با پرسپولیس، در مورد بانوان سرخ‌پوش حرف‌های عجیب و زشتی زد که باعث واکنش گسترده اهالی فوتبال شد.

محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر با انتشار ویدیویی واکنش تندی نسبت به صحبت‌های پیرمرد پرحاشیه نشان داد و گفت:

 ویدیویی دیدم که نمی‌توانم به آن واکنشی نشان ندهم. بیخود می‌کنی با سربند «یا زهرا» به زنان توهین می‌کنی. آن سربند نشان پاکی و معصومیت است. همیشه همه چیز که به سن نیست، آن هوادار کوچکتر سپاهان چه چیزی قرار است از شما یاد بگیرد؟ رفتار این آدم را پای همه فوتبالی‌ها ننویسید. در فوتبال ما تماشاگر شیک، با شعور و محترم داریم که مثل او نباشند.

ویدیو محمدحسین میثاقی هم از سوی مرتضی پورعلی گنجی، محسن مسلمان و برخی دیگر از فوتبالیست‌ها بازنشر داده شد.

tags # محمد حسین میثاقی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت
  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!  
  • بایرن مونیخ به دنبال استخدام اشمیت یا دزربی
  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!
  • حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • رالف رانگنیک و تایید خبر جنجالی؛ پروفسور آلمانی به خاطر بایرن مونیخ، اتریش را ترک نمی‌کند
  • ادعای جنجالی؛ رالف رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد!