Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@20:13:11 GMT

پاییز بهترین فصل سفر به استانبول

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۴۷۲۰۹

پاییز بهترین فصل سفر به استانبول

استانبول محبوب‌ترین مقصد سفر ایرانیان در سال‌های اخیر بوده است. جاذبه‌های تاریخی فراوان، زیبایی‌ها طبیعی، خیابان‌های زیبا، غذاهای خوشمزه و نزدیکی فرهنگی ایرانیان به ترکها باعث شده تا این کشش هر روز بیش از گذشته باشد.

اوج فصل سفر در ایران دو مقطع عید نوروز و تابستان است. تعطیلات طولانی این امکان را به خانواده‌های ایرانی می‌دهد تا مقصدهای مختلف را برای خود برگزینند تا کمی خستگی‌ها و روزمرگی‌های خود را به در کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آژانس مقتدر سیر تابان به عنوان مجری مستقیم تور استانبول قصد دارد تا شرایط مختلف تورهای استانبول را برای همراهان خود برشمارد.

استانبول؛ محبوب‌ترین مقصد ایرانیان تور استانبول یکی از انتخاب‌های اصلی ایرانیان برای اکثر قشرهاست. دلایلی که برای این انتخاب می‌توان متصور بود را میتوان اینگونه دانست: ● نزدیکی مسافت: به واسطه همسایگی ایران و ترکیه مسیر سفر به استانبول به عنوان یکی از کوتاه‌ترین مسیرهای ممکن شناخته می‌شود و از این جهت یکی از مزایای این سفر، زمان کم پرواز و مستقیم بودن آن است. بدین جهت خستگی ناشی از سفر به نسبت بسیاری از مقاصد کمتر خواهد بود. ● سهولت سفر: به واسطه عدم نیاز به دریافت روادید کشور ترکیه، استقبال از سفر به مقاصد مختلف تورهای ترکیه پر رنگتر است. ● مدت زمان کوتاه: شاید بخش عمده‌ای از تورهایی که از مبدا ایران برگزار می‌شود مدت زمانی کمتر از یک هفته نداشته باشند. اما مقصد استانبول این مزیت را دارد تا در یک تور ۳ شب و ۴ روزه سفری کامل را برای مسافران فراهم کند. ● پروازهای متنوع: یکی از مقاصدی که بیشترین پروازهای خروجی از ایران را به خود اختصاص داده است استانبول است. تنوع ایرلاین‌ها، ساعات متفاوت پرواز، کلاس‌های مختلف پروازی امکان انتخاب‌های متعدد را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. ● جاذبه‌های پرشمار: استانبول شاید یکی از مقصدهایی است که انواع مختلفی از جاذبه‌های گردشگری را در خود جای داده است. جاذبه‌های تاریخی از دوره‌های مختلف، جذابیت‌های طبیعی نظیر دریا، ساحل جزیره‌های متعدد و همچنین جاذبه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی که از مهمترین دلایل جذب ایرانیان به این مقصد زیبا و دیدنی است. ● قیمت مناسب: وجود برنامه‌های پروازی متنوع و وجود مراکز اقامتی متنوع و با کیفیت باعث شده تا قیمت تورهای استانبول در میان پایین‌ترین قیمت‌ها قرار گیرد. در کنار این موارد تور لحظه آخری استانبول نیز می‌تواند باعث کمتر شدن قیمت نیز باشد. تورهایی که در روزهای نزدیک به برگزاریشان با قیمتی پایینتر به فروش می‌رسند. مجموعه دلایل ذکر شده باعث محبوبیت هر چه بیشتر این مقصد شده است.

استانبول و پادشاه فصل‌ها
شاید به واسطه تجمع تعطیلات در عید نوروز و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در تابستان اکثریت این فصول را برای خرید تورهای استانبول انتخاب کنند. اما آنهایی که امکان سفر در فصول درگیر به خصوص پاییز رنگارنگ و زیبا را دارند شاید بهتر باشد این فصل را برای سفر انتخاب کنند. این فصل دارای مزایایی است که میتواند هر مسافری را برای انتخاب آن برانگیزد. ● آب و هوایی معتدل، به دور از گرمای تابستان
● فصل حراج برندهای مختلف با پایان یافتن نیم سال اول
● پایین‌تر بودن قیمتها به نسبت فصل اوج
● خلوت‌تر بودن خیابان‌ها، اماکن و جاذبه‌ها نسبت به تابستان

تمامی موارد بالا علاوه بر فضای زیبا و دوست‌داشتنی کوچه‌های زیبای استانبول در فصل پاییز می‌تواند دلایل محکمی برای انتخاب این فصل به منظور سفر به استانبول باشد.

اگر شما از آن دسته از کسانی هستید که امکان سفر در فصل پاییز و زمستان را ندارید و برنامه برای سفری در نوروز دارید میتوانید با سر زدن به تور استانبول نوروز 97 در سایت مقتدر سیر و پیگیری شبکه‌های اجتماعی آن در تلگرام و اینستاگرام از پیش‌فروش این تورها در اولین فرصت بهره‌مند شوید.

پسندیدم 0 برچسب ها سفر پاییزی تور پاییزی سفر استانبول تور استانبول

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ریحانه اخلاقی کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه تهران با حضور در خبرگزاری مهر در خصوص این مرحله از انتخابات، گفت: از عزیزانی که در دور اول انتخابات به این جمع‌بندی نرسیدند که در آن شرکت کنند، می‌خواهم که حتماً در دور دوم انتخابات مجلس شرکت کنند.

وی افزود: چه بخواهیم و چه نخواهیم این کشور متعلق به ماست و ما وظیفه داریم در انتخاب آینده و سرنوشت کشورمان شرکت کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: در عین حال که می‌دانم که مردم گلایه‌مندی و ناراحتی‌هایی دارند، زیرا مشکلات وجود دارد اما با عدم شرکت در انتخابات هیچکدام از مشکلاتمان حل نخواهد شد، زیرا برای حل مشکلات پیشنهاد می‌کنم که مردم در انتخابات شرکت کنند و افرادی که بر اساس شاخص‌های انقلاب وجود دارند را انتخاب کنند و به مجلس بفرستند و پس از آن از آنها مطالبه‌گر باشید.

وی‌ادامه داد: موضوع مطالبه‌گر بودن مردم از مسؤولین بسیار مهم است که باید پیگیر آن باشند.

اخلاقی با اشاره به دور اول انتخابات اذعان کرد: باید گفت نیمه راه را آمده‌ایم و باید تا همین جا از مردمی که در مرحله اول انتخاب با شرکت کردن تشکر کنیم. مردمی که علی رغم وجود همه مشکلات و گلایه‌بندی‌ها پای کار آمده‌اند و در انتخابات شرکت کردند.

اخلاقی اذعان کرد: در خصوص تهران باید بگویم که ۱۴ نفر به دور در دور اول به مجلس راه یافتند و ۱۶ نفر باقی مانده است که امیدوارم با همان پرشوری که در مرحله اول برگزار شد مرحله دوم نیز برگزار شود. زیرا بحث مشارکت مسئله بسیار مهمی است. هرچند بحث رقابت با حضور فهرست‌های متعدد وجود دارد و البته موضوع امنیت و سلامت توسط سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر در حال انجام است و این چهار اصلی هست که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند.

کد خبر 6098337

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • انتخاب «در مسیر نسیم» برای حضور در جشنواره‌ فیلم پاناما
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول