Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: ۱۵۰برنامه ویژه بزرگداشت هفته کودک در آذربایجان غربی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد زاهدی صبح چهارشنبه در اولین جلسه هماهنگی هفته بزرگداشت کودک اظهارداشت: امسال در هفته کودک ۱۵۰ برنامه برای کودکان و نوجوانان در کانون ها و مراکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری کارگاههای مختلف هنری با موضوعات عاشورایی، اجرای تعزیه خوانی، برپایی خیمه با عناوین، نمادها و نشانه های عاشورایی و اجرایی مسابقات کتابخوانی را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

زاهدای برگزاری نشست های تخصصی، برپایی غرفه معرفی و عرضه محصولات فرهنگی، برگزاری جلسات دیدار و هم اندیشی کودکان با مسئولان اجتماعی، فرهنگی و سیاسی استان، عیادت از کودکان بیمار، تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان روستایی توسط بخش مکاتبه ای آفرینش های ادبی را از دیگر برنامه های هفته کودک در استان اعلام کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: امسال برنامه های هفته کودک به دلیل تقارن با ماه محرم و با هدف نهادینه کردن ارزشهای تربیتی قیام امام حسین (ع) با رویکرد آموزه های عاشورایی برنامه ریزی و اجرا می شود.

زاهدی کودکان را ارزشمندترین سرمایه ملی عنوان کرد واظهارداشت: امروزه مطالبات و هم تعریف کودکان عوض شده است لذا باید متناسب بر این تعاریف و مطالبات برنامه ریزی های لازم انجام شود.

سرپرست اداره کل امور فرهنگی اجتماعی استانداری آذربایجان غربی نیز در این نشست با بیان اینکه در برنامه ریزی برای برنامه های هفته کودک نشاط بخشی و رفتارهای جمعی مدنظر قرار گیرد افزود: توجه به نشاط بخشی و آشنایی با رفتارهای جمعی از مواردی است که باید در برنامه ریزی برای هفته کودک مورد توجه قرار گیرد.

محمدی به جایگاه کودک در توسعه اقتصادی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: ۸۰ درصد شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد ، اگر امروز آستانه تحمل در جامعه پایین آمده و یا آسیب های اجتماعی افزایش یافته است لازمه اش برنامه ریزی برای کودکان و فراهم نمودن فضایی اجتماعی برای آنان است

در ادامه این جلسه هر یک از مدیران و نمایندگان دستگاههای اجرایی مرتبط با کودکان به بیان برنامه ها و اقدامات خود در خصوص هفته کودک و بیان نقطه نظرات خود در خصوص اجرای هر چه بهتر این برنامه ها پرداختند.

از پانزدهم تا بیست و یکم مهر ماه هفته ملی کودک نامگذاری شده که امسال برای این هفته شعار "هر کودک نشانی خداست " انتخاب شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کرمانشاه اجرا می‌شود

مدیر کانون‌های خدمات رضوی استان کرمانشاه از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه در دهه کرامت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدجعفر امامیان امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: دهه کرامت همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) آغاز شد و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد.

وی از تدارک بیش از ۳۰۰ برنامه اجرایی در دهه کرامت خبر داد و افزود: کرمانشاه از بیست‌ودوم اردیبهشت میزبان دو کاروان خدام رضوی است که جشن‌ها و برنامه‌های متنوع فرهنگی و دینی در نقاط مختلف استان با محوریت جشن‌های رضوی و زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم رضوی برگزار می‌شود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه جشن میلاد حضرت معصومه (س) با عنوان دختران آفتاب و میلاد امام رضا (ع) با عنوان زیر سایه خورشید را در قالب برنامه‌های محوری دهه کرامت عنوان و خاطرنشان کرد: بیست‌وسوم اردیبهشت‌، جشن دختران آفتاب در تالار انتظار برگزار خواهد شد.

امامیان تصریح کرد: میثاق ولایت، جشن دختر آفتاب، جشن‌های کریمان، عصر شعر ملکت هشتم، امام مهربانی، پویش همه خادم الرضائیم، اطعام رضوی، تجلیل از خدمات ملت، گل‌ریزان امام رضایی‌ها، یاد یاران، محفل انس با قرآن، مشاوره رایگان حقوقی و روانشناسی، جشن بند نسوان، یک استکان بهشت، پیاده‌روی خانوادگی، نذر شفا، سفره‌خانه امام رضا (ع)، میثاق با ولایت و رواق خدمت، نذر خون، ورزش زورخانه‌ای و تجلیل از ورزشکاران، تجلیل از نخبگان استانی و همایش مشاوران خانواده از برنامه‌های شاخص تدارک دیده برای هفته کرامت در استان کرمانشاه است.

وی برگزاری محافل انس با قرآن ویژه بزرگداشت دهه کرامت در سطح مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری و بقاع متبرکه استان، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در نقاط مختلف استان، حضور خدام حرم مطهر رضوی در بیمارستان‌ها، زندان و اماکن فرهنگی در نقاط مختلف استان را از دیگر برنامه‌های این دهه در استان دانست.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه با اشاره اطعام بزرگ رضوی به تعداد ۳۰ هزار پرس و توزیع درب منازل، گفت: جشن باشکوه میلاد امام رضا (ع) در پارک شرقی کرمانشاه با حضور ابوذر روحی برگزار خواهد شد.

امامیان از اعطای مرخصی به زندانیان به نام‌های معصومه و رضا (ع) به مناسبت دهه کرامت خبر داد و افزود: برنامه نیز با همراهی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی زیر ۵۰ میلیون تومان داریم.

کد خبر 751456

دیگر خبرها

  • ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در آذربایجان غربی اجرا شده است
  • اجرای ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مازندران
  • اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • ۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • اختلال اوتیسم؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن