Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@11:37:41 GMT

دفاع مقدس برگرفته از عاشورا است

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۴۸۲۹۰

دفاع مقدس برگرفته از عاشورا است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علی کوهی از فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس با بیان مفاهیم ارزشمندی از کربلا و ایثارگری‌ ها و جانفشانی‌ های کربلا در روز عاشورا گفت: دفاع مقدس برگرفته از ماجرای کربلا و عاشورا است.

وی در خصوص رشادت‌ های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس افزود: جوانان و رزمندگان کشورمان در هشت سال دفاع مقدس جوانمردانه و با ایمان به خدا و کمترین امکانات نظامی موفق شدند دشمن استکباری را شکست دهند و در عملیات‌های مختلفی از جمله بیت المقدس، والفجر ۸، فتح المبین به پیروزی دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس در خصوص شکست دشمن در اولین ساعات حمله به خرمشهر و همچنین پیروزی رزمندگان اسلام، گفت: در آغاز حملات دشمن بعثی به خرمشهر، رزمندگان دلیر ما توانستند ۵۰۰ قبضه توپ جنگی دشمن را به غنیمت بگیرند و ۱۹ هزار و ۷۰۰ نفر را به اسارت درآورند.

وی با بیان خاطرات مختلف از رشادت‌ های رزمندگان غیور به ویژه لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در خصوص ایجاد تغییر و تحول درونی گفت: برای اینکه بتوانیم در دیگران تغییر و تحول مثبت ایجاد کنیم باید ابتدا خودمان را متحول کنیم و اتحاد، یکپارچگی و توسل به اهل بیت (علیهم السلام) را بکار گیریم.

انتهای پیام/ م

درس گرفتن رزمندگان دفاع مقدس از قیام عاشورا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 

 پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد.

رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟