Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستادکل نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: نیروی انتظامی با هرگونه عاملی که بخواهد امنیت آحاد جامعه را مورد تهدید و خدشه قرار دهد، قاطعانه برخورد می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: ستادکل نیرو‌های مسلح با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز نیروی انتظامی، استقرار امنیت پایدار در جامعه و احساس رضایت و آرامش مردم را مرهون مجاهدت‌ها، تلاش‌ها و حماسه آفرینی‌های نیروی انتظامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشی از این بیانیه با برشمردن ۶ مولفه اقتدار، عزت، احساس مهربانی و خدمت به مردم، دقت و مراقبت در انجام وظیفه قانونی، درستکاری، امانتداری و دفاع از ارزش‌های اسلامی به عنوان مهمترین وظایف و رسالت نیروی انتظامی، آمده است: بدون تردید یکی از مهمترین عوامل جلب رضایتمندی مردم در جامعه، اعتماد آنان به امنیت پایدار و حاکمیت قانون است که نیروی انتظامی در این زمینه گام‌های موثری برداشته است.

ستادکل نیرو‌های مسلح در بخش دیگری از بیانیه خود آورده است: اکنون نیروی انتظامی با هوشمندی و درک درست، به سازمانی کارآمد و توانمند تبدیل شده و توانسته است با گذر از مقاطع پر فراز و نشیب، خود را به عنوان یک سازمان مقتدر و موفق در عرصه امنیت و نظم عمومی معرفی کند و چشم‌انداز رسیدن به نقطه مطلوب یعنی: «نیروی انتظامی در تراز جمهوری اسلامی و دولت اسلامی» را برای خود ترسیم نماید.

این بیانیه در ادامه حرکت مسئولانه نیروی انتظامی در اجرای ماموریت‌ها و برنامه‌های ابلاغی و محور قرار دادن رویکرد‌های علمی و حرفه‌ای در ارتقای قابلیت‌ها و توانمندی‌های سازمانی را قابل توجه دانسته و تصریح کرده است: برخورداری از دانش و آگاهی‌های روز و نیز ظرفیت انعطاف متناسب با تهدیدات، نیروی انتظامی را به یک مجموعه اثربخش در صحنه خدمت به نظام و میهن اسلامی تبدیل کرده است.

این بیانیه در پایان با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان سرافراز عرصه نظم و امنیت و تبریک روز نیروی انتظامی به فرماندهان، مدیران، کارکنان و خانواده بزرگ این نیرو تاکید کرده است: توانایی، قدرت، اقدام به موقع و رشادت این نیرو، مایه‌ی افتخار و سربلندی برای نظام اسلامی است و در ادامه این مسیر پرافتخار همراه با سایر نیرو‌های مسلح و نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور تحت منویات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدطله العالی) حرکت خواهد کرد و همچنین برای صیانت از استقلال و امنیت پایدار مردمی، به مدد پشتوانه مردمی خود با هرگونه عاملی که بخواهد امنیت آحاد جامعه را مورد تهدید و خدشه قرار دهد، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه

ایسنا/هرمزگان رئیس قوه قضائیه گفت: امروز امکانات نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران در تراز نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای امروز (۱۳ اردیبهشت ماه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی سپاه پاسداران در بندرعباس افزود: امروز قدرت و عظمت بازدارندگی نیروهای مسلح به فرماندهی فرمانده کل قوا، نقش اصلی را برای پیشبرد اهداف دارد.

وی گفت: پس از ۴۰ سال وقتی جوانان با انرژی و ایمان در مسیر ارتقای نیروهای مسلح گام بر می‌دارند، انسان احساس عزت و افتخار می‌کند.

رئیس قوه قضائیه افزود: با توجه به تحریم های ظالمانه، امکانات و توانایی‌های نیروی دریایی سپاه پیشرفته است و دشمن انگشت به دهان مانده است.

حجت الاسلام والمسلمین محسن اژه‌ای گفت: امروز مسائل ما به هم پیوسته است و در زمینه‌های مختلف از جمله امنیتی، دفاعی و فردی برای نظام جمهوری اسلامی اهمیت دارد.

وی افزود: قوه قضائیه همه‌ی امکانات خود را برای حمایت و پشتیبانی در جهت رفع موانع از سر راه اهداف نیروهای مسلح به کار می‌گیرد.

رئیس قوه قضائیه بررسی بازدیدهای سفر قبلی تا امروز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هماهنگی‌ها خوب بوده ولی همچنان نیاز به هماهنگی و برنامه ریزی بیشتر دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین
  • استقبال حماس از موضع‌گیری نیروهای مسلح یمن
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن درباره آغاز فاز چهارم عملیات علیه «مثلث تجاوز»
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس