Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-06@19:23:53 GMT

جردن باروز در راه ایران

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۵۲۲۷۷

جردن باروز نابغه کشتی آمریکا و دارنده ۴ مدال طلای جهان و یک طلای المپیک موافقت خود را برای حضور در ترکیب تیم کشتی آزاد بیمه رازی اعلام کرده و قرار است برای این تیم در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان که در ایران برگزار می‌شود به روی تشک برود.

کیومرث محرابی سرپرست تیم کشتی بیمه رازی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر افزود:درباره مسائل مالی با باروز به توافق رسیده‌ایم و انشاءالله این موضوع طی روزهای آتی نهایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باروز نیز علاقه زیادی برای حضور در ایران دارد و مطمئناً حضور او همانند رقابت‌های جام جهانی با استقبال بسیار خوب مردم کشتی دوست روبرو خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین زائور اوگایف نفر سوم اروپا در وزن ۵۷ کیلوگرم و ختیک تسابولوف قهرمان جهان در وزن ۷۴ کیلوگرم هر دو از روسیه قرار است برای تیم بیمه رازی در دیدارهای نیمه نهایی و فینال باشگاه های کشور به روی تشک بروند.

، تیم بیمه رازی سال گذشته در فینال کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان که در اوکراین برگزار شد با شکست مقابل تیم تایتان مرکوری آمریکا به عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها رسید.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری قهرمان نامدار کشتی ایران از تمرینات +عکس

امیرحسین زارع به دلیل عفونت از ناحیه چشم چند روزی است که از تمرینات دور است.

به گزارش مشرق، امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان و دارنده مدال برنز المپیک، به دلیل عفونت چشم، نتوانسته تمرینات مدنظر خود و کادر فنی را طی روزهای گذشته دنبال کند.

بازگشت کامل زارع به تمرینات منوط به بهبود این بیماری است و او در حال حاضر تحت درمان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • بوستان رازی به محیط ویژه برای نوجوانان تبدیل می شود
  • بوستان رازی، بوستانی ویژه نوجوانان می‌شود
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • ۱۰ واگن جدا شده محموله های ترانزیتی افغانستان به مرز رازی رسید
  • دوری قهرمان نامدار کشتی ایران از تمرینات +عکس
  • دلیل دوری ستاره کشتی ایران از تمرینات مشخص شد
  • جای خانواده‌های این جانبازان در بهشت است
  • دانشگاه رازی آماده پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا