Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@03:49:36 GMT

شعار امسال ناجاپلیس برای امنیت و امنیت برای همه

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۵۳۲۱۷

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی برنامه‌های مختلف با شعار پلیس برای امنیت و امنیت برای همه در سطح کشور و استان برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان؛ سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده انتظامی استان کرمان صبح امروز طی نشست خبری به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی از 14 مهر ماه و به مدت یک هفته برنامه‌های مختلف با شعار «پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» در سطح کشور و استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پلیس در راستای برقراری و توسعه امنیت فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دهد تا مردم بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای به امورات زندگی خود برسند، گفت : پلیس پاسخگوی همه موضوعات امنیتی و مطالبات مردمی از دستگاه های مربوطه است و امیدواریم این شرایط با مشارکت آحاد مردم و دستگاه های متولی امنیت نسبت به گذشته ارتقاء یابد.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود : پلیس بصورت شبانه روزی خدمات خود را ارائه می نماید و در این رابطه نمره قابل قبولی دارد.

بنی اسدی فر ادامه داد: هر گونه کمبود را می توان جبران و یا تحمل کرد ولی در رابطه مسائل امنیتی این طور نیست و همه چیز مختل خواهدشد و نیاز به مشارکت همه آحاد مردم دارد.

وی همچنین به مسائل امنیتی از جانب کشورهای همسابه اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به فروپاشی داعش در سوریه و عراق طبیعتا جابجایی نفرات آنان به کشورهای دیگر خاصه افغانستان صورت خواهد گرفت که باید توجه خاص به موضوع پیشگیری و امنیت داشته باشیم.

بنی اسدی فر مردم یاری و اعزام امکانات پزشکی با کمک دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناطق دور افتاده و محروم را از دیگر اقدامات پلیس برشمرد.

وی حضور هیئت رئیسه پلیس استان در دفتر نظارت همگانی 197، اعزام و دیدار با خانواده شهدای انتظامی هر روز با یک خانواده،اجرای طرح مردم یاری پلیس خدمات پزشکی رایگان در مناطق محروم،حضور کارشناس پلیس در مدارس وحضور کارشناس پلیس در مساجد در نماز معرب و عشا از جمله برنامه های پلیس در هفته ناجا برشمرد.

بنی اسدی فر همچنین به تشریح برنامه های پلیس در این هفته پرداخت و گفت :نخستین روز هفته ناجا از جمعه با حضور کارکنان سراسر استان در میعادگاه‌های نماز جمعه و سخنرانی فرمانده انتظامی استان قبل از خطبه‌های نماز آغاز می‌شود.

وی بیان داشت : دومین روز از هفته ناجا با عنوان« پلیس، اقتدار کارآمدی و حرفه‌ای‌گرایی نام‌گذاری شده است که شاخص‌ترین برنامه این روز برگزاری برنامه صبحگاه مشترک با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی است.

به گفته بنی اسدی فر، پلیس، هوشمندی ، پاسخگویی و مردم‌مداری عنوان سومین روز از این هفته است که برنامه‌های مختلفی از جمله اهدای خون توسط کارکنان انتظامی استان در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه پلیس آموزش همگانی، مشارکت عمومی و پیشگیری اجتماعی عنوان چهارمین روز از هفته ناجا است که طرح مردم یاری و خدمات درمانی و بهداشتی در مناطق محروم توسط واحدهای درمانی انتظامی، حضور کارشناسان انتظامی و پلیس فتا در مدارس و بازدید دانش‌آموزان از مراکز فتا انجام می‌شود.

بنی اسدی فر از برگزاری جلسات اندیشه ورزی، برگزاری جلسه هم اندیشی با سمن ها و نهادهای فعال همزمان با پنجمین روز از این هفته با عنوان پلیس، دانش بنیانی، پزوهش محوری و توانمندیخبر داد .

وی همچنین پنجشنبه 20 مهر ماه با عنوان پلیس، حماسه حسینی، فضایل اخلاقی، ایثارگری و شهادت با برگزاری همایش کوهپیمانی، برپایی ایستگاه سلامت، همایش دوچرخه سواران ویژه فرزندان و مراسم غبارروبی گلزار شهدا را از برنامه های پایانی هفته ناجا برشمرد.

لازم به ذکر است در انتها ، قرارگاه مرکزی طرح مردم یاری شهید محمدحسین رئیسی با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان و خانواده شهید افتتاح شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۳۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم

رئیس بازرسی پلیس استان گفت: جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم هفدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در تداوم برگزاری جلسه‌های ارتباط مستقیم مردمی در سال ۱۴۰۳ جلسه ارتباط مستقیم مردم با فرمانده انتظامی استان به همراه، رئیس پلیس راهور و معاون نیروی انسانی روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۳:۳۰ در محل دفتر نظارت همگانی بازرسی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند موضوعات خود را از طریق شماره شماره تلفن‌های ۱۹۷، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۵، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۱۲، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۹ و ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۳۶ و یا مراجعه حضوری به محل دفتر نظارت همگانی واقع در کرمان- خیابان شهید ناصر فولادی (شهید عباس صباحی) با مسئولان انتظامی استان مطرح کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند