Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@19:53:55 GMT

پلیس برای امنیت و امنیت برای همه

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۵۱۸۹۹

پلیس برای امنیت و امنیت برای همه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ؛سردار مسعود خرم‌نیا فرمانده انتظامی استان کردستان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج، گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی از 14 مهر ماه و به مدت یک هفته برنامه‌های مختلف با شعار «پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» در سطح کشور و استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروی انتظامی استان نیز مانند سایر دستگاه‌ها در راستای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام‌گذاری شده است تمام توان خود را به کار بسته است.

خرم‌نیا با بیان اینکه پلیس در راستای برقراری و توسعه امنیت فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دهد تا مردم بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای به امورات زندگی خود برسند، بیان کرد: خوشبختانه با همکاری خود مردم امنیت در استان کردستان پایدار و در حد قابل قبولی است.

وی اظهارداشت: با کمک مردم و تلاش مسوولان تمام توطئه‌های دشمنان که همواره در صدد ایجاد تنش و حذف امنیت در استان و کشور ما هستند خنثی و امنیت کاملا پایداری در استان وجود دارد.

فرمانده انتظامی استان کردستان در ادامه با تشریح برنامه‌های هفته ناجا در استان پرداخت و گفت: نخستین روز هفته ناجا از جمعه با حضور کارکنان سراسر استان در میعادگاه‌های نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان قبل از خطبه‌های نماز آغاز می‌شود.

خرم‌نیا گفت: دومین روز از هفته ناجا با عنوان« پلیس، اقتدار کارآمدی و حرفه‌ای‌گرایی نام‌گذاری شده است که شاخص‌ترین برنامه این روز برگزاری برنامه صبحگاه مشترک با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی است.

به گفته وی، پلیس هوشمندی پاسخگویی و مردم‌مداری عنوان سومین روز از این هفته است که برنامه‌های مختلفی از جمله اهدای خون توسط کارکنان انتظامی استان در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه پلیس آموزش همگانی، مشارکت عمومی و پیشگیری اجتماعی عنوان چهارمین روز از هفته ناجا است که طرح مردم یاری و خدمات درمانی و بهداشتی در مناطق محروم توسط واحدهای درمانی انتظامی، حضور کارشناسان انتظامی و پلیس فتا در مدارس و بازدید دانش‌آموزان از مراکز فتا انجام می‌شود.

خرم نیا از برگزاری مانور متورسواران قانونمند همزمان با پنجمین روز از این هفته خبر داد و گفت: پلیس دانش بنیانی، پژوهش محوری و نوآوری و پلیس، حماسه حسینی، فضائل اخلاقی و ایثارگری از دیگر عناوین روزهای هفته ناجا در استان است.

به گفته وی، در این روز دیدار با علما، دیدار با شوراهای اسلامی و غبار روبی مزار شهدا در دستور کار انتظامی استان قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در مجموع در طول هفته ناجا 150 عنوان فعالیت در دستور کار انتظامی استان قرار گرفته است که امیدواریم بتوانیم با کیفیت مناسب و اثرگذاری روی مخاطبین برنامه‌های خود را دنبال کنیم.

انتهای پیام/د م

اجرای 150 عنوان برنامه همزمان با هفته نیروی انتظامی در کردستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه

به گزارش تابناک، سرهنگ علی تقدسی در تشریح جزییات خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

سرهنگ تقدسی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و ۲ تیغه خشاب بکار رفته در صحنه تیراندازی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هویزه اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است

 منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم