Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@17:22:45 GMT

راز خودکار «قرمز»

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۲۰۲۳۱۶

فعالیت در بخش آمار سپاه ناحیه مازندران، اعزام به جبهه‌های جنوب در مقر لشکر 25 کربلا در هفت تپه، سقوط اتومبیل در گردنه‌های صعب‌العبور بانه و مجروح شدن شدید وی،....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۲۰۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت قرمز در این دو شهر

به گزارش خبرآنلاین ،براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۲ ظهر براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوای ماهشهر با شاخص ۱۵۵ و هندیجان ۱۵۱ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت ناسالم و قرمز قرار دارد.

ایرنا در خبری نوشت:براساس این گزارش هوای ایستگاه‌های استانداری، حفاری و نیوساید در اهواز به ترتیب با شاخص‌های ۱۱۲،۱۱۹ و ۱۳۷ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارند.

وضعیت هوای شهرهای آبادان، اندیمشک، بهبهان، مسجدسلیمان، خرمشهر، رامشیر، رامهرمز، شادگان، شوش و کارون به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.

همچنین طی امروز هوای شهر حمیدیه با شاخص زیر ۵۰ از وضعیت سالم و پاک برخوردار است.

بر اساس این گزارش سال گذشته اهواز هیچ روز سالم و پاکی را نداشت.

وجود صنایع آلاینده در خوزستان از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، نیشکر و... موجب شده تا میزان آلایندگی در نقاط شهری و روستایی خوزستان بالا باشد که موجب بروز مشکلات بهداشتی و زیست محیطی برای ساکنان شده است.

افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان در شرایطی که هوا " ناسالم" است، باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری کنند و سایر افراد نیز باید این گونه فعالیت‌ها را کاهش دهند.

براساس طبقه‌بندی پنجگانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

استان خوزستان ۲۵ ایستگاه پایش کیفی هوا دارد.

۲۱۷۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903952

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت قرمز در این دو شهر
  • افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم
  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • شهر بدون چراغ قرمز در ایران کجاست؟
  • رونمایی از پیراهن فصل آینده بایرن: فقط قرمز! (عکس)
  • نوسان قیمتی گوشت قرمز از ۴۵۰ تا ۸۸۰ هزار تومان
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • دلیل خال قرمز روی پوست + علائم خطر
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس