Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@19:21:24 GMT

خشونت در مدارس؛ داستانی دو طرفه

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۱۰۷۶۷۷

تنبيه و خشونت در مدارس موضوع گسترده‌اي است كه بحث‌هاي گسترده‌اي مي‌توان در خصوص آن مطرح كرد. اما يكي از موارد اساسي اين است كه بدانيم وجود اين معضل كاملا....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۱۰۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شولتز به حملات علیه سیاستمداران آلمانی

اولاف شولتز صدراعظم آلمان به حملات اخیر در داخل خاک این کشور به سیاستمداران از جمله هم حزبی‌های خود واکنش نشان داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شولتز در پیامی حمله به سیاستمداران این کشور از جمله متحد وی در حزب سوسیال دموکرات را بزدلانه توصیف کرد.

او به دنبال حمله امروز چهارشنبه به فرانزیسکا گیفی نماینده حزب سوسیال دموکرات آلمان در حساب ایکس خود نوشت: خشونت در یک گفتمان دموکراتیک جایی ندارد.

شولتز در این پیام همچنین تاکید کرد: افراد نجیب و معقول مشخصا در مقابل این مساله می‌ایستند و آنها در اکثریت هستند.

تشدید خشونت‌ها علیه سیاستمداران، چالشی برای آلمان

گیفی سناتور برلین و شهردار سابق پایتخت آلمان امروز مورد حمله یک مرد در یک کتابخانه محلی قرار گرفت درحالیکه این آخرین مورد از چنین حمله‌هایی به سیاستمداران در آلمان است.

حمله خشونت بار به چندین سیاستمدار بلند پایه در آلمان در عرض چند روز جامعه سیاسی در این کشور را در شوک فروبرده است و آمارها از افزایش چشمگیر حملات به سیاستمداران در سال‌های اخیر خبر می‌دهند.

حملات خشوت بار به چندین سیاستمدار و به ویژه به ماتیاس ایکه، نامزد انتخابات اروپا از حزب سوسیال دموکرات در درسدن (باعث وحشت در سراسر این کشور شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش شولتز به حملات علیه سیاستمداران آلمانی
  • تصمیم جدید پلیس برای جاده چالوس
  • جاده چالوس فردا یک طرفه می‌شود
  • فقر پژوهش در حوزه خشونت سیاسی
  • داستانی عرفانی با چاشنی فانتزی
  • محمدعلی علومی، نویسنده و طنزپرداز درگذشت
  • محمد علی علومی شاهنامه‌پژوه بمی درگذشت
  • نویسنده سرشناس ایرانی در ۶۳ سالگی درگذشت
  • انتشارات بین‌الملل با ۶۰ عنوان کتاب جدید در نمایشگاه کتاب
  • چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟