Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@03:55:52 GMT

«مسئولیت شکستن سکوت مطلق» در تالار مولوی

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۳۶۵۶۵

«مسئولیت شکستن سکوت مطلق» در تالار مولوی

به گزارش ایلنا، نمایش «شکستن مسئولیت سکوت مطلق» به کارگردانی شیوا مسعودی و تهیه‌کنندگی رضا صمدپور و با بازی نگین کشفی، متین گودرزی، سارا شاهرودیان، اسماعیل کمالی دهقان، بهداد بلیغ‌فر و ساینا سراج است که در فروردین و اردیبهشت 96 در سالن مولوی به صحنه می‌رود.

در خلاصه این نمایش آمده است:

نمایش درباره‌ی عروسی است و در سه بخش روایت می‌شود: پیش از عروسی هنگام عروسی و پس از عروسی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر بخش از ۳ تا ۴ اپیزود ساخته‌شده که گفتمان انتقادی درباره‌ی عروسی، بیان دغدغه‌های عروس در موقعیت جدید و تقابل سنت و مدرنیته در این آیین کهن اجتماعی است.

سایر عوامل این نمایش عبارت‌اند از نویسندگان: مونا احمدی، حسین معارف، مدیر تولید: ایمان آخوندی یزدی، طراح موسیقی: محمدرضا جدیدی،‌ طراح صحنه: مصطفی مرادیان، طراح و سازنده‌ی پیکره‌ها: منیر مولوی زاده، طراح لباس: زهره بهروزی نیا، طراح نور: میلاد حسینی شکیب، طراح پوستر و بروشور: ملیحه غلام‌زاده، طراح گریم: افسانه قلی زاده، طراح ویدیو و مشاور کارگردان: سعیده رمضان زاده، دستیار کارگردان: ریحانه کوثری مهر، مدیر صحنه: آزاده حیدری، عکاس: منصوره رمضان زاده. امیر خدامی، دوخت لباس: محبوبه مددی، مشاور تبلیغات: سارا حدادی، مشاور رسانه‌ای: مریم نراقی، روابط عمومی: یاسمن طاهری، تهیه‌کننده: رضا صمدپور.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۳۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد

به گزارش تابناک به نقل از مس پرس، دکتر حسین مدرس خیابانی با صدور حکمی سیاوش عبدی را به عنوان مشاور، مدیرحوزه مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌ عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، منصوب کرد.

سیاوش عبدی دارای سوابقی همچون مدیر کل حوزه استاندار سیستان و بلوچستان، مدیر حوزه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، مدیر حوزه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری امید و همچنین مسئول دفتر وزیر صنعت معدن و تجارت بوده است.

دیگر خبرها

  • داستان شکستن مارپیچ سکوت را برای نوه‌هایتان تعریف خواهید کرد
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت