Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: هر کاری برای شهدا انجام دهیم باز کم کرده‌ایم چراکه هزینه در راه شهدا سرمایه گذاری برای آینده‌ کشور و جوانان است لذا باید به این اصل توجه کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شبستر، قاسم صمدیان در آیین بهره برداری از طرح ساماندهی گلزار شهدای «سیس» با تقدیر از همکاری مسئولان در ساماندهی گلزار شهدا اظهار داشت: شهدا وظیفه خودشان را انجام داده و ریل گذاری لازم را کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: هر کاری برای شهدا انجام دهیم باز کم کرده‌ایم چراکه هزینه در راه شهدا سرمایه گذاری برای آینده‌کشور و جوانان است بنابراین باید به این اصل توجه کنیم.

ناصری شهردار سیس نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز در کنار شهدا و با مرمت و ساماندهی گلزار شهدا وفاداری‌مان به آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا را اعلام کردیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح ساماندهی گلزار شهدای شهر سیس با کیفیت عالی معماری ایرانی و اسلامی و در سال اقتصاد مقاومتی از سوی شهرداری سیس و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شبستر با هزینه‌ای بالغ بر 150 میلیون تومان در 350 مترمربع اجرا شده است.

اقتدار فعلی نظام جمهوری اسلامی و ایستادگی در برابر زورگویان دنیا را مدیون شهدا هستیم

حجت الاسلام والمسلمین علی محمدزاده هم در آیین بهره برداری از طرح ساماندهی گلزار شهدای «سیس»، با تاکید بر گرامیداشت یاد وخاطره شهدا اظهار داشت: شهدا مردان عمل، نماد ایثار، شهادت و فضیلت هستند و خدمت به شهدا، خدمت به اسلام، کشور، ارزش‌ها و واقعیت‌هاست.

امام جمعه شبستر افزود: شهدا هادیان تمام اقشار جامعه از جمله مسئولان و جوانان هستند و اینان درس دادند که چگونه از حق و حقوق و بیت المال جامعه نگهداری و حراست کنیم.

وی تاکید کرد: شهدا معلمان علمی و عملی جامعه بوده و در وضعیت فعلی ارزش قائل شدن به شهدا و ادامه راه و سیره عملی شهدا نیاز اساسی جامعه است.

محمدزاده با بیان اینکه انسان‌هایی که در مسیر شهدا حرکت کنند در آخرت مورد شفاعت شهدا قرار گرفته و اهل ایمان و عمل صالح همنشین شهدا هستند، ابراز داشت: اقتدار فعلی نظام جمهوری اسلامی که با عظمت کامل در مقابل قدرت‌های زورگوی دنیا ایستاده است را مدیون شهدا هستیم.

وی با اشاره به وصایای شهدا تاکید کرد: شهدا وصیت کرده‌اند که مسئولان و اقشار مختلف مردم حول محور ولایت فقیه حرکت کنند و امروز باید همه به وصیت شهدا عمل کنیم.

محمدزاده با اشاره به انتخابات پیش رو عنوان کرد: باید با عمل به وصایای شهدا در انتخاب‌هایمان دقت کرده و در عرصه تشخیص مسائل سیاسی و مهم جامعه قوی باشیم.

معاون استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا با دو خانواده شهید مدافع حرم دیدار کرد

سعید شبستری به همراه جمعی از مدیران استان به منزل خانواده‌های شهیدان صادق شیبک و محمودرضا بیضایی در تبریز رفت و از ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم و صبر و استقامت خانواده‌های آنان تجلیل کرد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در این دیدارها با بیان اینکه شهدا چراغ هدایت جامعه هستند، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم از سرمایه گران‌بهای خود گذشتند و جان خود را برای دفاع از انقلاب، نظام و حرم ائمه اطهار(ع) نثار کردند.

وی با بیان اینکه همه باید قدردان خانواده‌های شهدا باشیم، اظهار کرد: امنیت، آسایش و آرامش کنونی جامعه در سایه تلاش و از خودگذشتگی شهدا به وجود آمده است.

در این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی، امور امنیتی و انتظامی، پدافند غیرعامل، امور بانوان و خانواده و روابط عمومی استانداری نیز معاون استاندار را همراهی کردند.

به گزارش تسنیم، شهید محمودرضا بیضایی در 29 دی 1392 و شهید صادق شیبک در 31 فروردین 1395 در جبهه نبرد با تروریست‌های تکفیری در سوریه به فیض شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/

R7887/P1384/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۳۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران مایه رشد و شکوفایی کشور هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در دیدار با جمعی از تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه کارگران بازوان حرکت هر جامعه ای هستند که به سوی رشد و شکوفایی حرکت می‌کند گفت: بی شک تمام پیشرفت‌های کشور و جامعه کارگری در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد ، پویایی فکر و اندیشه ورزی بوده و آن جامعه‌ای موفق است که با تفکر تکامل یافته جلو می‌رود و هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده کند توسعه و پیشرفت دو چندان پیدا می‌کند.

 امام جمعه تبریز افزود: در دین اسلام برای نیروی کار در حوزه منابع انسانی و نیروی فعال جامعه برنامه‌ها و دستورات ارزشمندی آمده است به همین دلیل کارگران از اهمیت و جایگاه ارزشمندی برخوردار هستند و برای این قشر توصیه‌های فراوانی شده است. 

 نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی رویکرد‌های اقتصادی که برای نامگذاری سال‌های گذشته توسط مقام معظم رهبری تعیین شده را نشان از اهمیت و موقعیت کارگران به عنوان ستون‌های اقتصادی کشور حائز اهمیت دانست و گفت: باید با تاسی به سیره پیامبر اسلام و ائمه معصومین علیهم السلام مسیر درست ترسیم شود.

 وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب همواره دغدغه معیشت کارگران دارند و برای رفع این مشکلات بیانات مبسوطی با ارائه راهکار‌های عملی ارائه کرده اند گفت: باید مسئولین امر به این دغدغه‌ها توجه کنند و بدانند توجه به تورم و معیشت کارگران و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم به همت همین کارگران است.

امام جمعه تبریز ضمن اشاره به اینکه دولت و مجلس باید برای بهبود کسب و کار تلاش مضاعف کنند و از کارگر  حمایت کنند اظهار داشت:برای این منظور نیازمند حمایت عملی هستیم و در این راستا تامین امنیت شغلی کارگر، توجه به معیشت کارگر، تامین مسکن و ساماندهی قرارداد‌های کار از مهمترین دغدغه‌های این بخش است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی گفت: مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی شعار امسال هفته کار و کارگر است و رهبر معظم انقلاب توجه به محیط و بهداشت و سایر مسائل کارگر را از مهمترین بخش‌های رشداقتصادی کشور دانستند.

فتحی افزود: به لطف خدا شاهد آرمش صنعتی در استان هستیم که مایه ارزش افزوده و امنیت شغلی در کشور است.

 
گفتنی است در پایان مراسم از کارگران نمونه و شاخص استان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • کارگران مایه رشد و شکوفایی کشور هستند
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی