Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@00:05:38 GMT

مجاهد پروری مقوله مهم اقتصاد مقاومتی است

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۴۸۲۳۶

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد با بیان این که پیش نیاز تحقق اقتصاد مقاومتی نهادینه کردن آن به عنوان باور و گفتمان عمومی است، گفت: مقوله مهم اقتصاد مقاومتی مجاهد پروری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، هیئت اجرایی نخستین سمینار «تبیین نقش روابط عمومی‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی» نشستی را با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن موذنی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد و علی عباس کمری رییس مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام موذنی در این نشست با گرامیداشت 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا گفت: به نظر می‌رسد فضا برای روابط عمومی‌ها به منظور وارد شدن در حوزه اقتصاد مقاومتی فراهم نشده؛ در حالی که جنس فعالیت‌های روابط عمومی‌ها و اقتصاد مقاومتی، اجتماعی است و هسته مرکزی اقتصاد مقاومتی باید روابط عمومی ها باشند و بار اصلی گفتمان‌سازی این مسئله بر دوش رسانه‌ها است.
معاون امور فرهنگی و اجتماعی بنیاد با بیان اینکه مردم در حوزه اقتصاد مقاومتی باید محور باشند خاطرنشان کرد: اگر این اتفاق صورت گیرد قطعا موفق خواهیم شد و اقتصاد مقاومتی باید به عنوان ارزش، خیر عمومی و فرهنگ عامه در جامعه پذیرفته شود که نقش رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در راستای اجرای این مهم بسیار ضروری است.
وی با بیان این که اقتصاد مقاومتی به معنای خلاقیت و راهی برای فرار از تنگناها است اظهار کرد: مجموعه اجزای نظام باید در مورد راهکارهای نیل به اقتصاد مقاومتی به اجماع برسد و سپس دولت آنها را اجرا کند.
معاون امور فرهنگی واجتماعی بنیاد با تاکید بر این که پیش نیاز تحقق اقتصاد مقاومتی نهادینه کردن آن به عنوان باور و گفتمان عمومی است اظهار کرد: باید یک رفتار سازمانی و فرهنگی در جامعه به وجود بیاید تا یک برنامه بلند مدت برای اقتصاد مقاومتی مورد نیاز جامعه و انقلاب به وجود آید، روح اقتصاد مقاومتی فرهنگ است و تا این فرهنگ نهادینه نشود اقتصاد مقاومتی حاصل نخواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در گفتمان‌سازی باید به تفاوت اساسی تغییر نگرش و رفتار با اطلاع رسانی، تک بعدی نبودن و هدفمند بودن گفتمان‌سازی، هزینه بر بودن و تخصصی بودن گفتمان سازی توجه شود که در این راستا به صورت مداوم گفتمان سازی نیاز به آسیب‌شناسی و آینده پژوهی دارد.
در پایان این نشست به حجت‌الاسلام موذنی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد به پاس فعالیت در حوزه اقتصاد مقاومتی لوح یادبودی اهدا شد.
سمینار تبیین نقش روابط عمومی در تحقق اقتصاد مقاومتی به منظور امکان مشارکت صاحب نظران، دانشمندان و استادان روابط عمومی در بخش علمی طی روزهای دوازدهم و سیزدهم تیرماه سال 96 با موضوع «تبیین نقش روابط عمومی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی» برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۴۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پویش مدار امید» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، "روز ارتباطات و روابط عمومی" پویش مدار امید را در قالب‌های زیر برگزار می‌کند:

مستند خبری تلویزیونی، سفرنامه، گزارش تحلیلی، پادکست، گزارش تصویری، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، استوری موشن

و با موضوعات: اردوهای جهادی، اردوهای پیشرفت و آبادانی، اردوهای راهیان نور، مساجد تراز انقلاب اسلامی، پایگاه‌های اسوه و سایر فعالیت‌های مرتبط با امید آفرینی برگزار خواهد شد.

شما می‌توانید آثار خود را به شناسه @iranevent به پیام رسان روبیکا ارسال کنید.

کد خبر 6096569

دیگر خبرها

  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • آیا امام صادق (ع) فقط گوشه‌ای می‌نشست و درس می‌داد؟