Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور با صدور پیامی فرارسیدن نوروز را به عموم هموطنان تبریک و شادباش گفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، متن پیام نوروزی عبدالرضا رحمانی فضلی به این شرح است:

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ

یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَار

ِیَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ

حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

فرا رسیدن اعتدال طبیعت که قرین با قداست و بوی عطر میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) می باشد را طلیعه طلوعی درخشان و امیدآفرین برای ملت بزرگوار ایران اسلامی می‌دانم و در این آغازین لحظات سال یک هزار و سیصد و نود و شش از خداوند مقلب القلوب و الابصار سالی پر از خیر و برکت را همراه با احسن الحال آرزومندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالی که گذشت شاهد صحنه‌های بی‌بدیلی از نشاط سیاسی و بلوغ و بالندگی در تمامی مظاهر مردمسالاری دینی بودیم ، امنیت پایداری که در سال هزار و سیصد و نود و پنج شاهد آن بودیم محصول ارزنده ای بود که در اثر اهتمام مردم در پایبندی به قانون به دست آمد و این گوهر باید به عنوان رمز ماندگاری طراوت و شادابی اجتماعی قرار گیرد، در سال گذشته دولت و ملت هماهنگ با منویات مقام معظم رهبری نهضتی فراگیر در حمایت همه‌جانبه از تولید ملی و اشتغال مولد برای بسترسازی اقتصاد مقاومتی آغاز کردند که امید است بذرهای امید و تدبیر در این نهضت مردمی در آینده ای نزدیک جوانه‌های توسعه متوازن را در کشور شکوفا سازد.

سال جدید نیز که به انوار مقدسه فاطمی مزین شده است نقطه عطفی در افتخار آفرینی مردم حماسه ساز کشورمان خواهد بود، ایرانیان آگاه و بابصیرت و امیدوار به فضل و لطف الهی، خود را مهیا می کنند تا در انتخابات اردیبهشت ماه تدبیری سازنده بیافرینند و با شرکت گسترده و باشکوه خود در انتخاباتی سرنوشت ساز، وقار، متانت و تیزهوشی خود را در تاریخ ثبت کنند. انتخابات سال هزار و سیصد و نود و شش یکی از زیباترین عرصه‌های شکوهمند و تفسیری آیه یازده سوره مبارکه رعد است که ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم و بر همین اساس من و همکارانم در وزارت کشور توفیق خدمت به مردم را موهبتی الهی می دانیم که ضمن سجده شکر بر این عنایت پروردگار تمام سعی و تلاش خود را همچون گذشته معطوف به پاسداشت امنیت ، اجرای قانون، ایجاد بستر مشارکت گسترده مردم و تامین سلامت اجتماعی خواهیم داشت؛ چراکه اعتقاد راسخ داریم پاسداری از حق‌الناس در انتخابات به عنوان دستاورد عظیم انقلاب اسلامی و خواست قلبی مقام معظم رهبری و دستور صریح رئیس جمهور محترم از عمده ترین وظایف و رسالت مجموعه وزارت کشوردر کنار سایر امور محوله در سال جدید خواهد بود.

عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر کشور»

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۸۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی در حاشیه جلسه پاسخگویی به مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مرحله دوم انتخابات گفت:در مرحله اول انتخابات، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و ۴۵ نماینده برای انتخاب باقی مانده‌اند. انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱۰۰۰ شعبه صورت می‌گیرد. انتخابات در ۸ حوزه به صورت کاملاً الکترونیکی انجام می‌گیرد.

بنابر روایت ایسنا، وی افزود: در این حوزه‌ها علاوه بر این‌که احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آرا نیز به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. آموزش‌های لازم در این زمینه انجام شده است و امیدواریم مردم در دور دوم نیز حضور پرشور و ارزشمندی را رقم بزنند.

وزیر کشور همچنین با ارائه توضیحاتی درباره بودجه اختصاص یافته به دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: این طرح در گذشته تصویب شده بود که رئیس جمهور دستور آن را صادر کردند البته این منابع مربوط به یک سال نیست بلکه مربوط به کل طرح می‌باشد. یکی از موضوعات مهم ما انسداد مرزهاست و با توجه به حساسیتی که رئیس جمهور بر این موضوع دارند، دستور آن را صادر کرده و کارهای آن در حال انجام است.

وحیدی تاکید کرد: این اتفاق قرار است در تمام مرزهای کشور بیفتد اما با توجه به حساسیت، مرزهای شرق و غرب به ویژه مرزهای شرقی اولویت دارد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900673

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه