Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز شنبه سران 27 کشور عضو اتحادیه اروپایی در شهر رم، در مراسم شصتمین سالگرد امضای پیمان رم که به تاسیس جامعه اقتصادی اروپا و متعاقبا اتحادیه اروپا منجر شد شرکت خواهند کرد. به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صدا و سیمااز رم؛ در پی حمله تروریستی روز چهارشنبه در لندن و در آستانه مراسم شصتمین سالگرد معاهده رم در پایتخت ایتالیا، نیروهای امنیتی و پلیس این کشور به حالت آماده باش درآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز شنبه سران 27 کشور عضو اتحادیه اروپایی در شهر رم، در مراسم شصتمین سالگرد امضای پیمان رم که به تاسیس جامعه اقتصادی اروپا و متعاقبا اتحادیه اروپا منجر شد شرکت خواهند کرد.بسیاری از شهروندان ایتالیایی از وقوع حملات تروریستی در این مراسم بیمناک هستند.یک شهروند ایتالیایی به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در رم گفت: «در ایتالیا پس از آنچه در لندن رخ داد، مردم در ترس وحشت هستند.. به نظر من دولت باید بر روی همه چیز کنترل بیشتری اعمال کند. ما به نیروهای پلیس و نظامیان بیشتری نیاز داریم تا در برابر تروریستها از ما محافظت کنند. شهر بزرگی مانند رم 20 هزار نیروی پلیس و ارتش نیاز دارد».معاهده رم بین فرانسه، آلمان، ایتالیا، بلژیک، هلند و لوگزامبورگ بود که منجر به تاسیس جامعه اقتصادی اروپا شد و راه ایجاد اتحادیه اروپایی را هموار کرد.سه هزار نیروی نظامی و پلیس از مراسم شصتمین سالگرد معاهده رم در پایتخت ایتالیا حفاظت خواهند کرد.وزارت کشور ایتالیا اعلام کرد روز شنبه بسیاری از خیابان ها و میدان های مرکزی شهر به طور کامل بر روی تردد خودروها و همچنین مردم بسته خواهد شد.این در حالی است که عصر روز شنبه قرار است تظاهرات بزرگی علیه اروپا و به ویژه سیاست های سخت‌گیرانه اقتصادی آن برگزار شود. دانلود دانلود


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۱۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است، تصریح کرد: «جعبه جنگ» نباید دوباره باز شود.

به گزارش ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در سخنانی با اشاره به جنگ اوکراین، جنگ غزه و بالا گرفتن تنش‌های منطقه‌ای گفت: «رویارویی هسته‌‎ای به دلیل تنش میان شرق و غرب به یک احتمال واقعی تبدیل شده است.»

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: «نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است. جعبه جنگ نباید دوباره باز شود.»

بورل تصریح کرد: «اروپا با عدم تنوع در منابع انرژی و اتکا به روسیه خود را تضعیف کرده است.»

دیگر خبرها

  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • تشدید تدابیر امنیتی در اطراف سازمان‌های صهیونیستی در جهان
  • نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند
  • اردوغان: در برابر نابودی فلسطینی‌ها سکوت نخواهیم کرد
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان
  • ناتو، قلدر ۷۵ساله