Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@02:39:44 GMT

نمایش « خوب بد جلف» همزمان با ایران در کانادا

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۱۵۱۶۴

نمایش « خوب بد جلف» همزمان با ایران در کانادا

به گزارش گروه فرهنگي خبرگزاري دانشجو؛ پژمان هادوی مدیر اجرایی شرکت آریا پرسبس از نمایش فیلم سینمایی خوب بد جلف در شهرهای مختلف در کانادا خبر داد.

اولین نمایش این فیلم روز 26 مارس ( 6 فروردین ) در سالن سنتنیال در شهر ونکوور کانادا خواهد بود و سپس در شهرهای دیگر کانادا با حضور عوامل اصلی فیلم ادامه پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی خوب بد جلف به کار گردانی پیمان قاسمخانی با حضور حمید فرخ نژاد .پژمان جمشیدی .سام درخشانی .ویشکا آسایش و .... تاکنون با استقبال فوق العاده ای در کشور مواجه شده است .

نمایش فیلم خوب بد جلف توسط شرکت آریا پرسیس در کانادا برگزار می شود که نمایش همزمان فیلمهای ایرانی را به شکل گسترده و سازمان یافته در کانادا انجام میدهد که این فیلمها با تبلیغات صحیح و مناسب و همچنین انتخاب سالن های مشهور و با کیفیت با استقبال بسیار خوب ایرانیان و همچنین غیر ایرانیان کانادا همراه بوده است .

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۱۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روزهای پایانی اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هیات داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌ عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی»، «هر کسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب‌کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس از امیرحسین میرزائی است.

کد خبر 6089905 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • از اینجا رانده و از آنجا مانده
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد