Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیـوز، احمد مختاری از دفتر پخش «هدایت فیلم» گفت: فیلم «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسمخانی تا شب گذشته (سوم فروردین‌ماه) در تهران با 30 سالن سینما، چهار میلیارد و 545 میلیون تومان فروش داشته و در 60 سالن شهرستان نیز دو میلیارد و 595 میلیون تومان فروخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او این فیلم در مجموع به آمار فروش هفت میلیارد و 140 میلیون تومان رسیده است.

او اضافه کرد: فیلم «گشت 2» به کارگردانی سعید سهیلی نیز که اکران آن از 25 اسفندماه آغاز شده است، تاکنون یک میلیارد و 415 میلیون تومان در تهران فروش داشته و 705 میلیون تومان هم در شهرستان‌ها فروخته است که در مجموع رقم دو میلیارد و 120 میلیون تومان می‌شود.

مختاری یادآور شد که این فیلم هم در تهران 30 سالن سینما را در اختیار دارد و در 70 سالن شهرستان هم اکران می‌شود.

آمار فروش فیلم «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان هم به حدود 700 میلیون تومان رسیده است.

فیاض پارسیان ـ مدیر فروش موسسه سیمای مهرـ در این‌باره گفت: فیلم «ماجرای نیمروز» تا سوم فروردین‌ماه در تهران 510 میلیون تومان و در شهرستان‌ها هم 180 میلیون تومان فروش داشته است.

او با اشاره به اکران همزمان سه فیلم کمدی در سینماها ابراز امیدواری کرد که سینماداران برای اکران این فیلم نیز همکاری لازم را داشته باشند./ ایسنا

15

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۱۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان گیمارش در ترکیب نیوکاسل در این فصل باعث شده است که توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مانند منچستر سیتی و آرسنال به او جلب شود و گفته شده بود که مدیران این باشگاه هم آماده مذاکره برای فروش او هستند.

پیش از این انتظار می‌رفت که این بازیکن به حضورش در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ادامه دهد و به یکی از دو باشگاه سیتی آرسنال ملحق شود اما حالا به نظر می‌رسد که این دو باشگاه بزرگ رقیبی جدی و قدرتمند برای جذب او خواهند داشت.

تاک اسپورت خبر داده است که مدیران پاری سن ژرمن مذاکرات با نمایندگان این ستاره برزیلی را در طول چند روز اخیر آغاز کرده‌اند و امیدوار هستند که بتوانند برای امضای قرارداد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو با او به توافق برسد.

منابع نزدیک به بیمارش تاکید دارند که او علاقه بسیار زیادی به حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان در فصل آینده دارد و به همین دلیل به نظر می‌رسد که جدایی‌اش از نیوکاسل در تابستان پیش رو قطعی باشد و این باشگاه آماده است تا با دریافت پیشنهاد به مبلغ مد نظرش با جدایی و موافقت کند اما حاضر نیست این بازیکن را با مبلغ کمتر از ۱۲۰ میلیون یورو به فروش برساند.

دیگر خبرها

  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • زایمان سزارین در گیلان همچنان پیشتاز است
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • فیلم شهاب حسینی و پارسا پیروزفر نیامده رکورد شکنی کرد
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»