Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات والیبال گلستان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی زیر 23 سال پسران از هفتم فروردین ماه در تهران آغاز می شود و در میان 18 بازیکن فراخوانده شده به اردو نام 2 گلستانی به چشم می خورد.
قربان توسن بیان کرد: اسماعیل مسافر و سلیم چپرلی؛ گلستانی های حاضر در این اردو هستند که تمرینات خود را به مدت یک هفته زیر نظر خوان سیچلو سرمربی تیم ملی زیر 23 سال برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین فریبا سلیمانی سرمربی تیم ملی زیر 23 سال دختران 20 بازیکن را برای حضور در اردوی سوم آماده سازی دعوت کرد که نام یک گلستانی نیز در این فهرست وجود دارد.
توسن ادامه داد: در این اردو که از 14 فروردین در کمپ تیم های ملی والیبال زنان در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می شود ، مونا آشفته از گلستان حضور خواهد داشت.
وی گفت: این اردو تا 20 فروردین ادامه دارد و تیم ملی خود را برای شرکت در رقابت های قهرمانی دختران زیر 23 سال آسیا آماده می کند.
دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر 23 سال آسیا از 23 تا 31 اردیبهشت در شهر ناخون راتچاسیما کشور تایلند برگزار خواهد شد.
دومین دوره رقابت های والیبال قهرمانی مردان زیر 23 آسیا نیز 11 اردیبهشت در شهرستان اردبیل کشور ایران برگزار می شود.
/1648/3091
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۲۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی آموزشی تابستانه با موضوع اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی تحت اشراف حجت الاسلام و المسلمین میرباقری به همت فرهنگستان علوم اسلامی برگزار می‌شود.

از جمله سرفصل‌های این اردو نقشه تمدنی انقلاب اسلامی، جریان ولایت الهیه، فلسفه تاریخ، نظریه اجتماعی، تمدن غرب، فقه حکومتی، علم دینی، نظریه پیشرفت، مدل حل مساله و اندیشه منیر است.

از شرایط ثبت نام می‌توان به طلاب سطح ۲ بودن، دانشجویان کارشناسی، قبولی در مصاحبه اشاره کرد.

لازم به تاکید است دوره برای برادران فقط به صورت حضوری و برای خواهران به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مهلت ثبت نام ۸ اردیبهشت الی ۱۰ خرداد و زمان برگزاری اردو نیمه دوم شهریور خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فرهنگستان علوم اسلامی مراجعه کنند.

کد خبر 6089506 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر